رشد ۲۶ درصدی عرضه تبلت در سه ماهه دوم ۲۰۲۰؛ آیپد به حکمرانی ادامه می‌دهد

با افزایش ابعاد گوشی‌های هوشمند، محبوبیت تبلت‌ها کاهش پیدا کرد، با این حال عرضه آن‌ها به لطف کرونا در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ با افزایش ۲۶ درصدی به ۳۷.۵ میلیون دستگاه رسیده است.

رشد 26 درصدی عرضه تبلت در سه ماهه دوم 2020؛ آیپد به حکمرانی ادامه می‌دهد

با افزایش ابعاد گوشی‌های هوشمند، محبوبیت تبلت‌ها کاهش پیدا کرد، با این حال عرضه آن‌ها به لطف کرونا در سه ماهه دوم 2020 با افزایش 26 درصدی به 37.5 میلیون دستگاه رسیده است.

طبق جدیدترین گزارش Canalys، تمام 5 شرکت بزرگ فعال در حوزه تبلت با افزایش تقاضا روبه‌رو شده‌اند و عرضه آن‌ها رشد دو رقمی داشته است. آیپدهای اپل همچنان محبوب‌ترین تبلت‌های بازار محسوب می‌‌شوند و با رشد 20 درصدی نسبت به سال گذشته میلادی، 14 میلیون نسخه از آن‌ها به عرضه رسیده است.

در مقام دوم شرکت کره‌ای سامسونگ به چشم می‌خورد که توانسته 7 میلیون تبلت در سه ماهه دوم سال عرضه کند که رشد 39 درصدی نسبت به سه ماهه دوم 2019 از خود نشان می‌دهد. در مقام سوم کمپانی هواوی با عرضه 4.7 میلیون تبلت قرار گرفته که نشان از رشد 45 درصدی دارد. در رتبه‌های چهارم و پنجم به ترتیب برندهای آمازون و لنوو با عرضه 3.1 و 2.8 میلیون تبلت قرار گرفته‌اند.تبلت‌ها

بالاترین رشد در سه ماهه دوم 2020 مربوط به شرکت لنوو با افزایش 53 درصدی عرضه می‌‌شود، با این حال این کمپانی در این بازه زمانی سهم 7.5 درصدی از بازار داشته که بسیار کمتر از سهم 38 درصدی اپل است.

شیوع ویروس کرونا باعث دورکاری افراد و همچنین آموزش از راه دور شده و به همین دلیل، افزایش عرضه تبلت‌ها منطقی به نظر می‌رسد البته غیر از این گجت‌ها، عرضه PC نیز در سه ماهه دوم 2020 با رشد همراه بوده است.

در مجموع عرضه تبلت‌ها و کامپیوترها در سه ماهه دوم سال افزایش 14.3 درصدی داشته و به 110 میلیون دستگاه در سراسر جهان رسیده است. لنوو با عرضه 20.2 میلیون دستگاه شامل لپ تاپ، دسکتاپ و تبلت در مقام اول قرار گرفته و در رتبه دوم اپل با عرضه 19.6 میلیون دستگاه به چشم می‌خورد. سهم این کمپانی‌ها در بازار به ترتیب برابر 18.3 و 17.7 درصد است.

در مقام‌های سوم تا پنجم به ترتیب شرکت‌های اچ‌پی، دل و سامسونگ قرار گرفته‌اند. بیشترین و کمترین رشد در این بازه زمانی به ترتیب مربوط به سامسونگ با 41.3 درصد و دل با 3.3 درصد می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان