بازیگر سریال خط قرمز: مادرم از مقربین خدا است! + ویدئو

ایمان اشراقی ، یکی از بازیگران سریال خط قرمز که به تازگی مادرش را از دست داده است، مدعی شده مادرش، شهلا فرد خاصی بوده و از مقربین خدا است.

بازیگر سریال خط قرمز: مادرم از مقربین خدا است! + ویدئو

ایمان اشراقی ، یکی از بازیگران سریال خط قرمز که به تازگی مادرش را از دست داده است، مدعی شده مادرش، شهلا فرد خاصی بوده و از مقربین خدا است.

ایمان اشراقی

به تازگی ویدئویی از اشراقی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که او را در حال سخنرانی در مراسم ختم مادر تازه درگذشته ی خود نشان می دهد.

او در بخشی از صحبت های خود می گوید: اشهد ان لا اله الا الله، لبیک یا شهلا!

ایمان اشراقی در سال 1355 در تهران متولد شد. او  دارای مدرک دکتری از انگلستان در رشته ی تخصصی بیماری های قلبی و همینطور برد تخصصی زیبایی پوست و مو از فرانسه است.

علاقه به هنر، اشراقی را به شرکت در کلاس های بازیگری امین تارخ سوق داد.

برای اولین بار در سال 78 وقتی 23 سال داشت با بازی در فیلم سینمایی متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش رسماً پا به عرصه ی بازیگری گذاشت.

دومین تجربه ی سینمایی او در سال 80 با بازی در فیلم سینمایی اتاناری به کارگردانی رحمان رضایی بود.

اشراقی در سال 79 ابتدا به بازی در سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری پرداخت.

همان سال، همزمان با تحصیل در رشته ی پزشکی برای بازی در سریال خط قرمز انتخاب شد.

سریال خط قرمز که کارگردان آن هم قاسم جعفری بود به یکی از سریال های محبوب و پربیننده ی دهه ی 80 تلویزیون ایران بدل شد. این سریال در زمان خود سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری کلیشه های رایج آن روزها را شکست.

داستان این سریال درباره ی چند جوان حدوداً بیست ساله بود که هر یک برای گریز از مشکلات زندگی خود از خانه فرار کردند، دور هم جمع شدند و با هدف سفر به سوی آرمان‌ ها و خواسته‌ های خود پا به راهی با مقصد نامعلوم گذاشتند.

بازی در سریال خط قرمز که ایمان اشراقی در آن نقش کامران را برعهده داشت، او را به شهرت رساند.

بعد از بازی در سریال خط قرمز، اشراقی برای ادامه ی تحصیلات و گرفتن تخصص به دانشگاه امپریال لندن رفت و به تحصیل در رشته ی تخصصی جلوگیری از بیماری های قلبی پرداخت.

بعد از دریافت مدرک تخصصی بیماری های قلبی از انگلیس به فرانسه رفت و در آنجا مدرک تخصصی زیبایی پوست و مو را اخذ کرد، سپس به ایران بازگشت و یک کلینیک تخصصی پوست و مو افتتاح کرد.

ایمان اشراقی با بازی در چند تئاتر در سال های اخیر بار دیگر به عرصه ی بازیگری بازگشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان