۲۰ واگن قطار به شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز تحویل داده شد

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از تحویل ۲۰ واگن قطار به شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: هر پنج واگن قطار یک رام است که ضمن خریداری در اختیار شرکت بهره برداری قرار گرفته است.

20 واگن قطار به شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز تحویل داده شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، مصطفی مولوی فرد با اشاره به قرارداد دولت برای ساخت 315 واگن برای شهرهای تبریز و اصفهان و شیراز، گفت: این قرارداد در سال‌های گذشته منعقد شده بود که از این تعداد 180 واگن مربوط به قطار شهری تبریز، 55 واگن متعلق به شیراز و 80 واگن مربوط به اصفهان است که با پیگیری‌های مجموعه قطار شهری در صورتی که بار دیگر تحریم‌ها مانعی بر سر راه تولید این دستگاه‌ها نباشد امیدواریم 20 واگن دیگر نیز تا آخرسال جاری وارد سیستم شود.

وی با اشاره به تلاش این سازمان در راستای بهره‌مندی عموم مردم از خدمات قطار شهری، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد واگن به حمل و نقل ریلی تبریز بدون شک زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌های مترو کاهش خواهد داشت و این موضوع در فاز سه خط یک مشهود خواهد بود.

 وی گفت: با وجود شرایط تحریم کار و بهره‌برداری از ایستگاه‌های عبوری در دستور کار ما قرار دارد و باتوجه به یک ایستگاه عبوری در فاز 2 و سه ایستگاه عبوری در فاز سه، طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده این ایستگاه‌های نیز در زمان مقرر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان