کسب رتبه اول جدول پرفروش‌ترین برندهای گوشی توسط هوآوی

هوآوی با پشت سر گذاشتن تمام رقبا و به دست گرفتن ۲۰ درصد از بازار جهانی، پرفروش‌ترین برند گوشی های هوشمند در فصل دوم سال ۲۰۲۰ شد.

کسب رتبه اول جدول پرفروش‌ترین برندهای گوشی توسط هوآوی

با اینکه در سه ماهه دوم سال 2020 فروش جهانی گوشی‌های موبایل بنا به دلایلی نظیر شیوع ویروس کرونا، 16 درصد کاهش یافت، اما هوآوی (Huawei) توانست با پشت سر گذاشتن سامسونگ  و سایر رقبا، پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در دنیا شود.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی موسسه تحلیلی IDC، هوآوی برای اولین بار به رقم فروش 55.8 میلیون دستگاه تلفن همراه دست یافته است. با این دستاورد بزرگ، کمپانی هوآوی توانست به تنهایی 20 درصد از بازار جهانی گوشی موبایل را از آن خود کند.

جدول

آمار منتشر شده نشان می‌دهد در دوران شیوع جهانی ویروس کرونا که بسیاری از کسب و کارها را با اختلال روبه‌رو کرد و دورکاری گسترش یافت، خریداران دنیای اسمارت‌فون، گوشی‌های هوآوی را بر هر برند دیگری ترجیح داده‌اند.

یکی از دلایل دیگر افزایش فروش گوشی‌های هوآوی را می‌توان به دلیل در دسترس بودن گسترده محصولات این کمپانی در اغلب مناطق دنیا دانست که همراه با ارزش خرید بالا،  قیمت مناسب و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آنها ارزیابی شده است. همچنین گوشی‌های هوآوی به انتخاب شماره یک مردم کشور سازنده این برند تبدیل شده‌اند و مردم چین بیش از هر زمان دیگری گوشی‌های این کمپانی را برای خرید انتخاب می‌کنند.

نمودار

موسسه پژوهشی و آماری Counterpoint Research نیز ضمن تأیید آمارهای ارائه شده از سوی IDC، اعلام کرده هوآوی توانسته سامسونگ را پشت سر بگذارد و بزرگ‌ترین برند گوشی موبایل در دنیا شود. در سال 2018 میلادی بود که موسسه تحلیلی IDC اعلام کرد هوآوی با پشت سر گذاشتن اپل، دومین سازنده بزرگ موبایل در دنیا شده است.

به این ترتیب و پس از موفقیت اخیر، شاهد رسیدن هوآوی از رتبه سوم دنیا به رتبه اول طی دو تا سه سال هستیم.

این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان