مدیران استان توجه جدی به توسعه نواحی صنعتی در بخش‌های قم داشته باشند

استاندار قم با بیان اهمیت توسعه نواحی صنعتی در بخش‌های استان گفت: باید زمین با کاربری مشخص برای بهره برداری و احداث واحدهای صنعتی و کشاورزی واگذار و استان نباید از این اهداف دور شود.

مدیران استان توجه جدی به توسعه نواحی صنعتی در بخش‌های قم داشته باشند

به گزارش خبرآنلاین از قم : بهرام سرمست امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن کرامت استانداری، با بیان اهمیت توسعه نواحی صنعتی در بخش‌های استان اظهار داشت: باید زمین با کاربری مشخص برای بهره‌برداری و احداث واحدهای صنعتی و کشاورزی واگذار و استان نباید از این اهداف دور شود.

استاندار قم با بیان اینکه در واگذاری‌ها باید مسائل دستگاه‌های اجرایی و منابع طبیعی توأمان دیده شود، افزود: بایستی بررسی‌ها و استعلامات لازم پیش از اعطای زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی با اشاره به اجرای الگوی تفاهم سه‌جانبه برای تأمین برق شهرک شکوهیه گفت: مکانیسم توسعه زیرساخت‌ها برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی طبق قانون مشخص‌شده است.

سرمست ادامه داد: در ابتدای انجام این تفاهم سه‌جانبه، تصور بر این بود یک‌بار مسئولیت اضافی به شهرک تحمیل می‌شود اما بعدها مشخص شد بهترین تفاهم‌نامه مربوط به استان قم بوده و در حال حاضر ازنظر تأمین برق مشکلی نداریم.

استاندار قم با بیان اینکه برای احداث شهرک تخصصی پوشاک در بخش کهک ظرفیت جدیدی ایجادشده است، عنوان کرد: باید پیرامون موانع قانونی بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

وی بیان کرد: اخیراً در مورد مجتمع‌های صنفی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور اصلاحیه‌ای واصل‌شده که در خارج از حریم، امکان استقرار مجتمع‌های صنفی وجود دارد؛ بنابراین باید از این ظرفیت برای احداث شهرک تخصصی پوشاک استفاده کنیم تا بعدها دچار مشکلات زیست‌محیطی نشویم.

سرمست در پایان با اشاره به لغو همایش سرمایه‌گذاری استان قم به دلیل شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: بخش خصوصی و معاون اقتصادی استانداری موظف به اخذ مجوزهای بی‌نام برای فرصت سرمایه‌گذاری در استان هستند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان