به کارگردانی پدرام مقیمی؛

تدوین زیر هشت به میز تدوین رسید

تدوین فیلم کوتاه «زیرهشت» به کارگردانی پدرام مقیمی آغاز شد.

تدوین زیر هشت به میز تدوین رسید

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «زیر هشت» به کارگردانی پدرام مقیمی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان نهاوند با اتمام مراحل تصویربرداری در حال تدوین است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «زیر هشت» آمده است: زنی برای دیدن همسرش که در زندان است به ملاقات او می‌رود. در حین ملاقات به‌نظر می‌رسد مرد به این نتیجه رسیده که زن قصد دارد از او جدا شود و تنها برای خداحافظی آمده. زن پس از خروج از زندان چیزهایی به خاطر می‌آورد و به این نتیجه می‌رسد که این یک ملاقات ساده نبوده.

فیلم کوتاه «زیر هشت» از تولیدات نیمه‌حرفه‌ای انجمن سینمای جوانان نهاوند در سال 99 و از مصوبات شورای تولید انجمن سینمای جوانان استان همدان است.

عوامل تولید این فیلم 11 دقیقه‌ای عبارتند از نویسنده و کارگردان: پدرام مقیمی، تصویربردار: حسین توقیری، تدوین: بهرام عمرانی، صدابردار: علی فضلی، صداگذار: محمدمهدی جواهری‌زاده، بازیگران: سوزان عمران، سیامک زین‌الدینی، حسام حسینی، مجید بلیغفر، نادعلی قربانی، علی نوری، مدیر تولید: مجید ارشادی، دستیار کارگردان: فرانک آزادی، دستیار تصویر: حامد اصلانی، اصلاح رنگ: مهران دوستی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان نهاوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان