آرادکوه، منشاء بوی بد تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندراری تهران بیان داشت که در صورت عدم انتقال این مرکز محیط زیست حق شکایت از شهرداری را دارد.

آرادکوه، منشاء بوی بد تهران

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت که عمده منشأ بوی نامطبوع در تهران آرادکوه است و افزود: در صورت عدم انتقال این مرکز محیط زیست حق شکایت از شهرداری را دارد.

 محمدتقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در کارگروه مدیریت پسماند استان تهران، گفت: مرکز گندک در شهرستان دماوند به دلیل همجواری با حوزه آبریز سد ماملو دارای مجوز مشروط از اداره کل محیط زیست استان تهران است و در صورت عدم دفع صحیح فعالیت این مرکز متوقف می‌شود.

تقی زاده بیان داشت: 287 تن روزانه در سایت گندک زباله دفع می‌شود و این در حالی است که به دلیل عدم رعایت اصول علمی در دفع زباله متأسفانه شاهد بروز برخی مشکلات هستیم که باید در این زمینه چاره اندیشی هایی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: متأسفانه عدم رعایت نکات زیست محیطی در این مرکز در بازرسی‌های کارشناسان محیط زیست باعث شد تا محیط زیست اخطار کتبی صادر کند و در همین راستا به این مرکز فرصت داده شد تا وضعیت این سایت به سامان شود و در صورتی که بعد از این مهلت مشکلات آن برطرف نشود فعالیت این سایت متوقف می‌شود.

تقی زاده تاکید کرد: در صورت عدم انتقال این مرکز از سوی شهرداری اداره کل محیط زیست استان تهران قانونا حق شکایت از شهرداری به مراجع قضائی را دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان