محمد خزاعی:

دادِستان تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

خزاعی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «دادِستان»، از پیشرفت ۲۰ درصدی تصویربرداری این اثر خبر داد.

دادِستان تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

به گزارش سینماپرس، پس از انتشار خبر ساخت سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، برخی رسانه‌ها درخصوص موضوع سریال گمانه‌زنی‌ کردند و شخصیت‌های آن را به برخی شخصیت‌های مطرح کشور و دولت نسبت دادند.

محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال «دادستان» در واکنش به این اخبار و گمانه‌زنی‌ها گفت: داستان «دادستان» تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود؛ اما همه مسئولان و مدیران باید آن را ببینند.

وی افزود: این سریال با همه کارهای مسعود ده‌نمکی، فرق و فضایی پلیسی معمایی و اکشن دارد.

او با اشاره به آغاز تصویربرداری سریال از اول مردادماه، گفت: «دادستان» در 15 قسمت ساخته می‌شود و تاکنون 20 درصد از کار تصویربرداری شده است. این سریال بیش از 100 لوکیشن دارد و گروه با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را جلو می‌برد.

خزاعی با اشاره به حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در این مجموعه تلویزیونی، افزود: حدود 120 بازیگر در این سریال جلوی دوربین می‌روند که از این تعداد 20 نفر بازیگر حرفه‌ای و مابقی بازیگران تئاتر و چهره‌های هنری جوان هستند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه گفت: در این سریال صحنه‌های اکشن و جذاب زیادی داریم که امیدوارم مخاطبان در زمان پخش از آن لذت ببرند.

خزاعی در پایان گفت: حدود 90 درصد سریال در تهران تصویربرداری می‌شود و مابقی آن در یکی از کشورهای منطقه تصویربرداری خواهد شد.

گفتنی است؛ تاکنون بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی رفته اند.

محمد خزاعی: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

فیلمنامه سریال «دادستان» که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان