با حضور معاون امور استان های صدا و سیما؛

رونمایی از فرمالیته ای با عنوان سند مفهومی تولیدات مستند مرکز سیمای استان‌ها!

آئین رونمایی از کتاب «آغازی دوباره؛ برداشت آخر» به عنوان سند مفهومی تولیدات مستند مرکز سیمای استان‌ها با حضور علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما برگزار شد.

رونمایی از فرمالیته ای با عنوان سند مفهومی تولیدات مستند مرکز سیمای استان‌ها!

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان ها در آئین رونمایی از کتاب «آغازی دوباره؛ برداشت آخر» توجه به تولید مستند های فاخر و مفهومی را به عنوان یکی از دستور کارهای مراکز استانی صداوسیما برشمرد و تاکید کرد: نهضت تولید مستند به عنوان گونه ای اثرگذار در تولیدات تلویزیونی که همواره مورد توجه مخاطبان ملی و استانی بوده است باید با مطالعه دقیق و انجام پژوهش های بنیادی ادامه یابد.  

وی افزود: معاونت امور استان ها با توجه و شناخت جاذبه های عظیم جغرافیایی و فرهنگی و با تکیه برتوانمندی های فیلم سازان جوان بومی و محلی در سال های اخیر مستندهای جذابی را تولید و روانه انتن کرده است.

سند مفهومی تولیدات مستند سیمای استان ها رونمایی شد

معاون امور استان ها انتشار کتاب سند مفهومی تولیدات مستند را گامی مهم در تشویق و پشتیبانی از جوانان هنرمند و صاحب ذوق کشور برشمرد و اظهار امیدواری کرد که تشریح اولویت های تولید در حوزه مستند سازی بتواند زمینه درخشش بیش از پیش مستند سازان سراسر کشور را در جشنواره های ملی و بین المللی فراهم سازد.   

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان