امام جمعه همدان: بالای ۴۰ درصد مردم همدان مستاجر هستند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بالای ۴۰ درصد از مردم همدان مستاجر هستند، این آمار جالبی نیست و نیازمند توجه مسئولان برای حل این مشکل است.

امام جمعه همدان: بالای 40 درصد مردم همدان مستاجر هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، با تاکید بر اینکه حل مشکل مسکن با برنامه‌ریزی دقیق و عمیق قابل رفع شدن است، افرود:‌ دولت با اقدام جهادی عملکرد ضعیف خود در بخش مسکن را جبران کند.

وی که در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: دولت در بحث مسکن عملکرد کندی داشته است و بنابراین برای آنکه بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم، نیاز به حرکت‌های جدی و جهادی در این عرصه داریم.

نماینده ولی فقیه در استان یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های امروز مردم را موضوع مسکن دانست و گفت: همه متولیان مسکن باید دغدغه حل این مشکل را داشته باشند و حتی باید به صورت 24 ساعته برای رفع آن کار کنند تا این مشکل برطرف شود.

وی اضافه کرد: کسی که مسکن دارد با افزایش قیمت ها معیشتش به مشکل برمی‌خورد، اما می‌تواند زندگی کند، اما از آنجایی که مسکن جز کالاهای اساسی و ضروری مردم است، نداشتن مسکن مشکلات بسیاری را با خود به همراه دارد.

امام جمعه همدان، مسکن را مطالبه جدی مردم از مسئولان برشمرد و اظهار داشت: این که انسان می بیند جوانی توانایی حتی اجاره منزل را هم ندارد، شرمنده می‌شود و لذا باید وعده‌هایی که توسط مسئولان خصوصا در حوزه مسکن داده شده است، عملیاتی شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان