راز کاهش وزن ۱۸ کیلوگرمی ربل ویلسون ؛ ۵ قانون تمرینی و رژیم غذایی مایر + ویدیو

پنج قانون بنیادین فیتنس ربل ویلسون که در «سال سلامتی» خود دنبال کرده و باعث کاهش ۱۸ کیلوگرمی وزن او شده است توسط مربی او فاش شد

راز کاهش وزن 18 کیلوگرمی ربل ویلسون ؛ 5 قانون تمرینی و رژیم غذایی مایر + ویدیو

پنج قانون بنیادین فیتنس ربل ویلسون که در «سال سلامتی» خود دنبال کرده و باعث کاهش 18 کیلوگرمی وزن او شده است توسط مربی او فاش شد. این بازیگر 40 ساله مشهور هالیوود برای کاهش وزن چشمگیر اخیر خود بر ترکیبی از بوکس، کوهنوردی، بالا رفتن از پله و طناب قدرتی تکیه کرده است. وی همچنین در این مدت یک رژیم غذایی با نام روش مایر (Mayr Method) را دنبال کرده است که در آن هر لقمه غذا را باید چهل بار بجود. کیت سیو، متخصص تغذیه گفته است که بر اساس محاسبات او ربل ویلسون تاکنون با این روش بیش از 18 کیلوگرم از وزن خود کاسته است. اما روش موثر این بازیگر هالیوودی که از دیرباز با اضافه وزن دست به گریبان بوده چیست؟

1- او وزنه های سنگین بلند می کند

اصلی ترین تکنیکی که ربل ویلسون برای کاهش وزن خارق العاده خود در پیش گرفته بلند کردن وزنه های سنگین است که چربی را سوزانده و به سرعت باعث تناسب اندام و افزایش قدرت بدنی و عضلانی شدن می شود. در ماه های اخیر بارها تصاویر ویلسون در حال غلتاندن لاستیک یا کشیدن وزنه های سنگین در صفحه اینستاگرام او دیده شده که تحت نظر مربی اختصاصی او جونو کاستانو انجام داده است. جونو می گوید که ربل ویلسون تمام هفت روز هفته تمرین می کند و تقریباً هر روز تمرینات با وزنه برای تقویت قدرت بدنی بالا تنه و پایین تنه او وجود دارد.

کاهش وزن ربل ویلسون

2- او تمرینات وزنه ای را با تمرینات هوازی با شدت بالا ترکیب می کند

تمرینات هوازی با سرعت بالا از دیرباز به عنوان یکی از بهترین روش های کاهش وزن و تناسب اندام توصیه شده است. و تمرینات هفتگی ربل ویلسون نیز شامل بالا و پایین رفتن سریع از پله و کار با طناب قدرتی است. این بازیگر زن 40 ساله در باشگاه ورزشی مربی خود تمرینات بوکس انجام داده زیرا حرکات رزمی یکی از بهترین تمرینات برای ساخت عضلات باریک و کات کردن آن ها بوده است. با ترکیب این تمرینات، او توانسته فواید بیشتری نسبت به تمرکز بر یک نوع تمرین خواص کسب کند.

کاهش وزن ربل ویلسون

3- ربل ویلسون تمرینات کوهنوردی انجام می دهد

ربل امسال به کوهنوردی علاقمند شده و تصاویری از پیاده روی و کوهنوردی خود در سیدنی منتشر کرده است. مسیر پیاده روی لایت هاوس تنها 2٫2 کیلومتر است اما به دلیل مسیرهای شیب داری که دارد تکمیل آن 90 دقیقه به طول می انجامد. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که این بازیگر تمرین با برند بریتانیایی Gymshark را دوست دارد. جونو مربی اختصاصی ویلسون در مصاحبه با یاهو لایف استایل گفته است که اگر می خواهید بدنتان را تغییر دهید باید «روی رژیم غذایی تان تمرکز کنید، هفته ای پنج بار تمرین کنید، با انجام حرکات کششی و خواب کافی مطمئن شوید که بدنتان ریکاوری می شود و اطمینان داشته باشید که مکمل های غذایی و مولتی ویتامین کافی مصرف می کنید. مانند یک معبد مقدس با بدنتان رفتار کنید».

کاهش وزن ربل ویلسون

4- ویلسون از روش غذای خوردن به سبک مایر پیروی می کند

وقتی که پای رژیم غذایی به میان می آید، ربل ویلسون بسیار دقیق سبک غذا خوردن مایر را دنبال می کند. ظاهراً وی پس از رفتن به مرکز سلامت و سم زدایی VivaMayr در اتریش این سبک غذا خوردن را در پیش گرفته است. روش مایر یک رویکرد غذا خوردن است که عدم سازش های غذایی را رفع کرده، قند را کاهش داده، رفته رفته خوردن غذاهای کامل را ترویج کرده، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و التهاب را کاهش می دهد. این روش رژیمی باعث از بین رفتن سبک غذا خوردن هوسی شده، از خوردن گلوتن و لبنیات کاسته و افراد را تشویق می کند که از تکنیک های هوشمندانه غذا خوردن مانند آرام جویدن غذا و خوردن غذا بدون حواس پرتی و با حواس جمع پیروی کنند. بر اساس این روش هر لقمه غذا را باید 40 بار جوید. رژیم غذایی جدید ربل ویلسون شامل مقدار زیادی پروتئین بدون چربی و سبزیجات سبز رنگ و برگ دار است.

کاهش وزن ربل ویلسون

5- او از وقتش نهایت استفاده را می برد

در حالی که با هر عکسی که ویلسون منتشر می کند می توان متوجه کاهش وزن او شد، مربی ویلسون می گوید این سبک تمرینی تنها زمانی موثر است که برای مدت طولانی رعایت شود: «فراموش نکنید، دو ماه، شما استرس زیادی را روی خود وارد می کنید. از این رو توصیه من این است که هدف های خود را واقع گرایانه و کم انتخاب کنید و بعد از رسیدن به آن ها به پیشرفت ادامه دهید». جونو می گوید که باید حداقل روزی 45 دقیقه تمرین کرد تا کاهش وزن را دید.

کاهش وزن ربل ویلسون

وی می گوید که این تمرین می تواند در باشگاه ورزشی یا به شکل پیاده روی یا هر فعالیت فیزیکی باشد که از آن لذت می برید. جونو 28 ساله بر این باور است که تمرین پرفشار و هوازی با فواصل استراحت کم بهترین گزینه برای کاهش وزن است. وی ترکیب تمرینات هوازی پرفشار با تمرینات استقامتی و کار با وزنه را بهترین گزینه می داند زیرا این روش تمرینی باعث افزایش ضربان قلب و چربی سوزی شده و عضلات را بسیار باریک اما قوی می سازد. وی همچنین توصیه می کند که برای کاهش وزن باید کالری ورودی به بدن شما کمتر از میزان کالری مصرفی تان باشد پس اگر روزی یک ساعت تمرین می کنید نباید 23 ساعت دیگر را نادیده گرفته و برای آن برنامه ای نداشته باشید.

کاهش وزن ربل ویلسون

برنامه معمول روزانه ربل ویلسون برای کاهش وزن:

روز اول: تمرینات هوازی پرفشار و تحرک

روز دوم: تمرینات با وزنه و استقامتی

روز سوم: تمرینات هوازی پرفشار

روز چهارم: تمرینات هوازی پرفشار

روز پنجم: تمرینات هوازی پرفشار و تمرین با وزنه

روز ششم: ریکاوری

روز هفتم: تمرینات هوازی پرفشار

قوانین روش مایر در غذا خوردن:

  • در سراسر روز از خوردن هوسی اسنک ها خودداری کنید.
  • خوردن صبحانه را در برنامه خود گنجانده و در صورت امکان شام را حذف کنید.
  • مصرف کلی گلوتن و لبنیات را کاهش دهید.
  • از خوردن غذاهای خام پس از ساعت 4 بعدازظهر خودداری کنید.
  • در هنگام غذا خوردن از انجام هر کار همزمان دیگری خودداری کنید.
  • غذای خود را 40 بار بجوید.

بیشتر بخوانید: 10 درس در مورد کاهش وزن پایدار از زبان مردی که 63 کیلو از وزنش کاست

بدل ادل به تقلید از کاهش وزن او زیر تیغ جراحی چاقی 14 هزار دلاری می رود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان