به یاد مرحوم «خسرو سینایی»؛

اکران ویژه جزیره رنگین در سینما فرهنگ

هنر و تجربه برای گرامیداشت یاد و خاطره خسرو سینایی، فیلم «جزیره رنگین» آخرین ساخته او را به نمایش درمی‌آورد.

اکران ویژه جزیره رنگین در سینما فرهنگ

به گزارش سینماپرس، سینمای هنر و تجربه به منظور پاسداشت نام و یاد خسرو سینایی هنرمند گرانقدر سینمای ایران آخرین ساخته این کارگردان «جزیره رنگین» را که سال 1393 در سینماهای هنر و تجربه به نمایش در آمد، اکران مجدد می‌کند.

این فیلم یکشنبه 19 مرداد ساعت 20 در سینما فرهنگ به نمایش درمی‌آید و بار دیگر فرصتی برای تماشای این اثر روی پرده سینما فراهم می‌آید.

داستان فیلم «جزیره رنگین» اقتباسی آزاد است از فعالیت دکتر احمد نادعلیان در جزیره هرمز. او که یک هنرمند محیطی است چند سال پیش به آن جزیره رفت، بیغوله‌ای ویران را خرید و آن را به موزه‌ای برای نمایش آثار هنری بومی مردم جزیره تبدیل کرد. علاوه بر این طی کارگاهی به اهالی علاقه‌مند جزیره آموخت که چگونه می‌توانند با بهره‌گیری از خاک‌های رنگارنگ جزیره نقاشی کنند و آثار خود را برای فروش به گردشگران ایرانی و خارجی ارائه دهند.

در این فیلم مهدی احمدی، طیبه دهقان منشادی، نرگس هرمزی، مصطفی شب تاری، عبدالرسول دریا پیما، محمد سلامتی ایفای نقش کرده‌اند.

خسرو سینایی پیش از این در مراسم رونمایی «جزیره رنگین»، این اثر را یکی از شادترین فیلم‌هایی توصیف کرده بود که در طول 48 سال فیلمسازی خود ساخته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان