جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D۱۵ [تماشا کنید]

میت‌بوک D۱۵ یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های هواوی است که چندی پیش در ایران معرفی شد و قرار است به زودی وارد بازار شود. این لپ‌تاپ اقتصادی از پردازنده AMD سری رایزن ۵ استفاده می‌کند و سخت‌افزار قدرتمندی برای استفاده عمومی و مالتی‌مدیا دارد. در این ویدیو با این لپ‌تاپ زیبا بیشتر آشنا می‌شویم.

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 [تماشا کنید]

میت‌بوک D15 یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های هواوی است که چندی پیش در ایران معرفی شد و قرار است به زودی وارد بازار شود. این لپ‌تاپ اقتصادی از پردازنده AMD سری رایزن 5 استفاده می‌کند و سخت‌افزار قدرتمندی برای استفاده عمومی و مالتی‌مدیا دارد. در این ویدیو با این لپ‌تاپ زیبا بیشتر آشنا می‌شویم.

تماشای ویدیو با کیفیت عالی در کانال یوتوب دیجیاتو

هواوی با اینکه سابقه زیادی در دنیای لپ‌تاپ ندارد، ولی طی همین چند سال راه درازی را پیموده است. ما قبلاً در دیجیاتو دو نسل از سری میت‌بوک ایکس پرو را بررسی کرده‌ایم (مدل 2018 - مدل 2019) که در واقع پرچمدار هستند و قیمت بالایی هم دارند. سری میت‌بوک D قرار است بازه قیمتی متفاوتی را پوشش دهد و این موضوع حتی از بسته‌بندی دستگاه هم مشخص است.

داخل جعبه ساده میت‌بوک D15 فقط لپ‌تاپ و شارژر حضور دارند ولی در همان نگاه اول عاشق کیفیت ساخت لپ‌تاپ می شوید. بدنه آلومینومی و مقاوم دستگاه حس یک محصول پریمیوم و بادوام را به شما می‌دهد. ضخامت بدنه فقط 16.9 میلی‌متر و وزن دستگاه هم فقط 1.62 کیلوگرم است.

درگاه‌های ارتباطی میت‌بوک D15 چندان متنوع نیستند اما نیاز اکثر کاربران را برآورده می‌کنند. یک درگاه USB-C برای شارژ و انتقال داده، یک درگاه USB 3.0 معمولی و درگاه HDMI لبه سمت چپ را اشغال کرده‌اند و لبه سمت راست هم میزبان دو درگاه USB 2.0 و جک ترکیبی هدفون/میکروفون است.

نمایشگر IPS میت‌بوک D15 با رزولوشن تمام اچ‌دی کیفیت بسیار خوبی دارد اما حداکثر روشنایی آن برای استفاده در فضای خارجی و زیر نور آفتاب مناسب نیست. البته پوشش مات و ضد بازتاب صفحه تا حدودی شما را کمک می‌کند. سخت‌افزار دستگاه هم شامل پردازنده AMD رایزن 3500U و 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD و 1 ترابایت هارد دیسک است که ترکیب مناسبی برای کاربری عادی و تا حدی مالتی‌مدیاست اما انتظار اجرای بازی‌های سنگین یا نرم‌افزارهای سه‌بعدی را نداشته باشید.

به زودی می‌توانید بررسی کامل هواوی میت‌بوک D15 را در دیجیاتو بخوانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان