اوبراین: روسیه آنقدر تحریم شده است که امکان اعمال تحریم جدید علیه مسکو وجود ندارد

مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار داشت که تحریم‌های اعمالی علیه روسیه به حدی است که امکان اعمال تحریم‌های جدید وجود ندارد.

اوبراین: روسیه آنقدر تحریم شده است که امکان اعمال تحریم جدید علیه مسکو وجود ندارد

به گزارش اسپوتنیک، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار داشت که پیش از این آنقدر تحریم علیه روسیه صورت گرفته است که برای دولت امکان کمی برای اعمال محدودیت‌های بعدی باقی مانده است.

اوبراین در مصاحبه با سی بی اس، در پاسخ به این سوال که دولت دقیقاً برای جلوگیری از "دخالت روسیه" در انتخابات در حال انجام چه کاری است، بیان داشت: هیچ دولتی سختگیرتر از دولت فعلی (آمریکا) با روسیه نبوده است؛ ما صدها سازمان را تحریم کرده‌ایم. تقریبا کسی برای اعمال تحریم در روسیه باقی نمانده است... ما تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال کرده‌ایم - افراد، شرکت‌ها، دولت.

مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ افزود: برای روس‌ها (امکان چندانی برای تحریم) باقی نمانده است اما ما همچنان به ارسال سیگنال به آنها ادامه می‌دهیم. به گفته وی، ایالات متحده از تلاش‌های چین، روسیه و ایران برای تأثیرگذاری بر انتخابات آگاه است.

اوبراین بیان داشت: ما از این مموضوع آگاه هستیم و اقداماتی را برای عدم وابستگی این مورد (انتخابات) از چین، روسیه یا ایران انجام می‌دهیم. اگر هر کشوری سعی کند در انتخابات آزاد و منصفانه ما دخالت کند، عواقب شدیدی به دنبال خواهد داشت. اینکه رهبران این کشورها رئیس جمهوری دونالد ترامپ یا جو بایدن را ترجیح دهند، مهم نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان