تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد

ترمز خودروساز‌ها کشیده می‌شود

محمدحسین کیانی / کارشناس بازار سرمایه شاخص گروه با لیدری دو شرکت خودروسازی اصلی کشور،‌ ایران خودرو و سایپا، رشدی حدود ۲۳۰ درصدی را طی دو ماه ثبت کرد

ایران خودرو (خودرو): لیدر اصلی این روزهای گروه خودرویی نماد خودرو است که به نظر با توجه به عرضه‌های شدیدی که این روزها در این نماد شاهد هستیم تا حوالی 510 تومان اصلاح قیمتی را تجربه کند. حمایت بعدی برای این سهم حوالی 430 تومان است که می‌تواند از این نقطه، برگشت 10 الی 15 درصد را ثبت کند.

سایپا (خساپا) : در لیدر دوم این گروه شرایط کمی فرق می‌کند؛ خساپا نسبت به خودرو اصلاح کمتری را تجربه کرده است و نوع معاملات این سهم نشان می‌دهد که به نظر کمی زودتر وارد گام صعودی شود. در هر صورت نزدیک‌ترین حمایت‌ها برای این سهم 380 و 320 است و هدف اول آن 570 تومان خواهد بود.

پارس خودرو (خپارس): سهم در سال جدید رشد حدود 10 برابری را تجربه کرده که عقب‌ماندگی سال پیش خود را در 5ماه ابتدایی سال جاری پوشش داده است. همانند دو سهم اصلی گروه، خپارس هم وارد فاز اصلاحی شده است، اولین حمایت برای سهم حوالی هزار و 500 تومان و حمایت بعدی هزار و 300 تومان است. هدف سهم در صورت برگشت از این حمایت‌ها رشد حدود 20درصدی در کوتاه‌مدت و در صورت عبور از سقف تاریخی هدف قیمتی در محدوده 2هزار و 800 الی 3هزار تومان خواهد بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان