قرارگاه خدمت‌رسانی در جزیره خارگ تشکیل شد

فرمانده سپاه جزیره خارگ گفت: قرارگاهی به‌منظور خدمت‌رسانی گسترده به اهالی صبور خارگ در رده‌های مختلف خدمت رسانی تشکیل شد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ سیروس حیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره مقاوم خارگ به عنوان یکی از مراکز حساس و خط مقدم جبهه اقتصاد ایران اسلامی بشمار می‌رود و ناحیه مقاومت ثارالله خارگ به عنوان پیشران و حامی جهش تولید در قلب صادرات ایران اسلامی همواره در کنار صنعت مردان و اهالی صبور این جزیره است.

وی افزود: در حوزه راه اندازی کارگاه‌های جهادی بسیج در خارگ به عنوان مولد این امر نقش آفرین بوده و یک کارگاه تولید ماسک و تولید دستکش به همت والای جهادگران خارگی تشکیل داده است.

فرمانده سپاه خارگ تصریح کرد: کمک به مدافعان سلامت جزیره ازجمله مأموریت‌های مهم این ناحیه مقاومت در طول انتشار این ویروس در سطح جزیره بوده است و به همین منظور قرارگاهی به‌منظور خدمت‌رسانی گسترده به اهالی صبور خارگ در رده‌های مختلف خدمت رسانی تشکیل شد.

حیاتی گفت: نقشه راه گروه‌های خدمت رسان در این طرح بر اساس نیازهای هر منطقه متفاوت است و جهادگران تلاش دارند محدودیت‌ها به‌طور کامل از منطقه هدف آنان رفع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ خاطر نشان کرد: کارگاه تولید ماسک جهادی شهید سید مجید حسینی با حضور 25 خواهر جهادگر خارگی روزانه بین 300 الی 400 ماسک تولید و به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد همچنین امروز از ظرفیت‌های موجود در منطقه از تلاش‌های صورت گرفته جهادگران خارگی توسط این ناحیه مقاومت به نحو مقتضی تقدیر به عمل‌امد و مطمئناً بسیج قدردان همت والای این جهادگران خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان