قتل فجیع راننده تاکسی بیسم یاسوجی/استمداد خانواده مقتول از نیروی انتظامی و دستگاه قضا

جسد سوخته شده راننده تاکسی بی سیم یاسوجی که توسط فرد ویا افرادی به مقصد شیراز دربست بود در منطقه دشت ارژن شیراز پیدا شد.

قتل فجیع راننده تاکسی بیسم یاسوجی/استمداد خانواده مقتول از نیروی انتظامی و دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازکهگیلویه؛ یکی از آشنایان مقتول درخصوص تشریح این حادثه ناگوار گفت : روز دوشنبه 13 مردادماه نزدیک نیمه شب فردی با مراجعه به محل استقرار تاکسی های بی سیم درخواست یک ماشین با تاکید بر اینکه حتما پژو باشد به مقصد شیراز را کرد.
وی ادامه داد: از همین رو اتومبیل مقتول به عنوان دربست در اختیار آن شخص می گیرد و صبح روز سه شنبه 14 مردادماه ، خانواده وقتی جویای وی می شوند وچون تلفن همراه خاموش بوده همین باعث ایجاد نگرانی خانواده و بستگان می شود.
وی در ادامه ی تشریح این حادثه گفت:تلفن همراه مقتول آخرین بار در مسیر دشت ارژن شیراز روشن بوده و در نتیجه جستجو روز چهارشنبه 15 مردادماه ، ماشین سوخته مقتول در کلانتری دشت ارژن پیدا و خانواده جهت شناسایی جسد سوخته شده به پزشکی قانونی مراجعه می کنندوطبق اطلاعات به دست آمده بعد از قتل جسد مرحوم را در درون خودرو به آتش کشیده اند و هم اکنون دلایل وشناساسی این حادثه ناگوار توسط پلیس جنایی شیراز در دست بررسی است .
بر اساس همین گزارش ؛ مقتول فرزند معظم شهید صیادی است و فرزند وی به زودی به دنیا خواهد آمد ولی افسوس که هیچ وقت مهر ومحبت پدر بودن را درک نخواهد کرد.
خانواده مرحوم صیادی ضمن تقدیر وتشکر از سردار انصاری فرماندهی مقتدر نیروی انتظامی ،دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و سرهنگ بالش زر رئیس پلیس آگاهی استان ،عاجزانه استدعا دارند با پیگیری دلسوزانه خود هم در درون استان و هم چنین با رایزنی با سردار حبیبی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان فارس ، نگذارند خون یادگارشهید صیادی درهاله ای از ابهام قرار بگیرد ومعمای پیچیده این حادثه فجیع هرچه زودتر مشخص گردد تا مرهمی باشد بر دل زجر کشیده خانواده مرحوم صیادی .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان