خودکشی دختر و پسر جوان در هتل اسپیناس تهران

دختر و پسر عاشق پیشه با نوشتن نامه ای به زندگی خود در هتل اسپیناس پالاس تهران پایان دادند.

دختر و پسر عاشق پیشه با نوشتن نامه ای به زندگی خود در هتل اسپیناس پالاس تهران پایان دادند.

 دختر و پسر عاشق پیشه پس از سفر به تهران در طبقه ششم هتل اسپیناس پالاس تهران دست به خودکشی زدند. آنها با شلیک گلوله به زندگی خود پایان دادند و پیش از مرگ با دست‌نوشته‌ای راز این اقدام تلخ خود را فاش کردند.

عصر دیروز سه‌شنبه 4 شهریور به ماموران پلیس خبر مرگ مشکوک در هتل اسپیناس پالاس تهران گزارش شد. بلافاصله ماموران پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در این هتل لوکس به تحقیق در این باره پرداختند.

ماموران در ابتدا با اجساد دختر و پسری جوان روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرشان جان باخته بودند. هنوز مشخص نبود که چه حادثه‌ای رخ داده تا اینکه در همان اتاق دست‌نوشته‌ای پیدا شد که نشان می‌داد این دختر و پسر خودشان به استقبال مرگ رفته‌اند. آنها در این دست‌نوشته از عشق زیاد به یکدیگر گفته بودند و اینکه به خاطر این عشق دست به چنین اقدامی زده‌اند.

در تحقیقات تیم جنایی مشخص شد که دختر 26 ساله یک روز قبل یعنی روز دوشنبه از شهرستان به تهران آمده بود در یکی از اتاق های این هتل مستقر شد. در ادامه، روز بعد پسر 29 ساله به صورت پنهانی وارد اتاق شده و ابتدا با شلیک گلوله به دختر جوان او را کشته و بعد هم خودش را تسلیم مرگ کرده است.

در ادامه اجساد زن و مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای کشف ابعاد پنهان این حادثه ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان