ایران‌ژس؛ طلابخر با قیمت مناسب

فروشگاه طلا و جواهر ایران‌ژس کار خود را با هدف ایجاد تجربه جدیدی از خرید طلای اینترنتی آغاز کرده است و به دنبال ایجاد الگوی صحیح خرید طلا و جواهرات آنلاین با اطمینان و آرامش کامل برای علاقه مندان به طلا و جواهرات است

ایران‌ژس؛ طلابخر با قیمت مناسب

فروشگاه طلا و جواهر ایران‌ژس کار خود را با هدف ایجاد تجربه جدیدی از خرید طلای اینترنتی آغاز کرده است و به دنبال ایجاد الگوی صحیح خرید طلا و جواهرات آنلاین با اطمینان و آرامش کامل برای علاقه مندان به طلا و جواهرات است. گالری طلای ایران‌ژس پس از موفقیت های طولانی مدت خود در بازار تهران و کرج کار خود را به صورت اینترنتی نیز توسعه داد تا بتواند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهد. ایران‌ژس به دنبال ارائه جدیدترین مدل های طلا و جواهرات با کیفیت جهانی و مناسب ترین قیمت بازار است.

 

طلای ایران‌ژس با قیمت مناسب!

یکی از مهم ترین دغدغه علاقه مندان به طلا و جواهرات اطمینان از قیمت مناسب و منصفانه برای طلایی که خریدارای می کنند است. ایران‌ژس در محصولات خود همواره تخفیف هایی در نظر می گیرد و به صرفه ترین قیمت های بازار را به مشتریان خود عرضه می کند.

قیمت محصولات در ایران‌ژس به صورت لحظه ای از بازار تهران دریافت می شود و با توجه به کامل بودن کالکشن محصولات، می تواند مرجع مناسبی برای تشخیص قیمت منصفانه و حقیقی طلا و جواهرات باشد.

طلای ایران‌ژس با بهترین کیفیت!

کیفیت در هر کالایی اهمیت زیادی دارد، اما در کالای زینتی و طلا و جواهرات اهیمت بیشتری دارد. ایران‌ژس برای ساخت طلا و جواهرات خود از بهترین کارگاه های ساخت طلا و جواهر تهران استفاده می کند که تضمین ارائه بهترین کیفیت را برای مشتریان دارد.

چرا خرید اینترنتی طلا و جواهرات از ایران‌ژس گزینه خوبی محسوب می شود؟

ایران‌ژس با ارائه یک مجموعه کامل از طلا و جواهرات و خدمات دیگر، از هرگونه هدر رفت زمان شما جلوگیری می کند. محصولات زیر در فروشگاه ایران‌ژس عرضه می شود که در 14 دسته قرار می گیرد:

  1. زنجیر
  2. نیم ست
  3. النگو
  4. پلاک
  5. پیرسینگ
  6. انگشتر
  7. حلقه های ست
  8. گردنبند
  9. پابند
  10. حلقه
  11. سرویس طلا
  12. دست بند
  13. گوشواره
  14. رولباسی

خدمات ایران‌ژس تنها در مرحله خرید طلا و جواهرات تمام نمی شود و پس از خرید نیز پشتیبانی ایران‌ژس تا رسیدن محصول به دست مشتری به آن ها خدمات لازم را ارائه خواهد داد.

 

چه مواردی فروشگاه طلا و جواهرات ایران‌ژس را متمایز می کند؟

فروشگاه اینترنتی ایران‌ژس اولویت اول خود را "مشتری" قرار داده است و همواره تلاش می کند بتواند بهترین مدل های روز دنیا را با بهترین کیفیت ممکن در ایران به مشتریان خود ارائه دهد.کسب و کار ایران‌ژس بر مبنای مزیت های رقابتی و رضایت هر چه بیشتر مشتری بنا شده است و در همین راستا خدمات ویژه ایران‌ژس به طرفداران طلا شامل موارد زیر است:

  • خرید طلای کم اجرت

طلای کم اجرت با افزایش قیمت طلا، معمولا گزینه خوبی برای سرمایه گذاری و استفاده زینتی است. ایران‌ژس مجموعه کاملی از طلای کم اجرت با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می دهد. طلای کم اجرت که همان طلای استفاده شده زینتی است، پس از استفاده دوباره به کارگاه طلاسازی رفته و جلا داده می شود و مانند طلای نو قابل استفاده است.

  • فروش اقساطی طلا و جواهرات

طلا یک کالای گران و لوکس محسوب می شود و برای خرید آن معمولا نیاز به سرمایه بالایی است. ایران‌ژس در یکی از طرح های خود اقدام به فروش اقساطی طلا می کند تا مشتریان با خیال راحت تری اقدام به خرید طلا کنند. خرید اقساطی ایران‌ژس در سه بخش طرح تعویض طلا، خرید طلا با اپلیکیشن بازر و خرید با استفاده از سایت لندو ارائه می شود.

  • سفارش ساخت انواع طلا و جواهرات

بارها اتفاق افتاده که با دیدن تصویر یک قطعه طلا و جواهر در یک وبسایت و یا در یک مهمانی خانوادگی، به دنبال خرید آن برای خود بوده اید و نتوانسته اید مدل دلخواهتان را پیدا کنید و یا اینکه برای عروسیتان به دنبال یک مدل منحصر به فرد برای خود هستید که با طرح دلخواه شما ساخته شده باشد، ایران‌ژس با داشتن تیم با سابقه ای در زمینه طراحی طلا و جواهرات، سفارش های مختلف ساخت طلا و جواهر را می پذیرد.

برخی دیگر از ویژگی های ایران‌ژس نسبت به سایر رقبا:

  • پشتیبانی مرکز تماس و مشاوره خرید طلا

مرکز تماس ایران‌ژس همواره آماده پاسخگویی به مشتریان خود در راستای انتخابی بهتر است. همچنین برای مشاوره در زمینه انواع طلا و یا هر گونه سوالی در این زمینه می توانید با پشتیبانی ایران‌ژس تماس برقرار کنید. در تمامی مراحل انتخاب محصول تیم پشتیبانی ایران‌ژس می تواند به شما کمک کند.

  • ارسال محصول به سراسر کشور با امینت و دقت بالا

ایران‌ژس محصولات خریداری شده را با دقت زیادی ارسال کرده و از سریع ترین روش ممکن ارسال برای رساندن محصول به مشتری استفاده می کند.

  • امکان تعویض کالای مرجوعی

ایران‌ژس این تضمین را به مشتری می دهد که تا 7 روز پس از خرید، در صورت تمایل طلای خود را تعویض کنند.

گالری طلای ایران‌ژس با سابقه 20 ساله در بازار تهران و بازار طلای کرج دو شعبه فعال دارد و علاوه بر امکان خرید اینترنتی، می توانید برای خرید حضوری طلا نیز به این شعبه ها مراجعه کنید.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان