آخرین خبرها از نوید افکاری؛ فیلم توضیحات کشتی گیر محکوم به اعدام

نوید افکاری کشتی گیر شیرازی که به اعدام محکوم شده است، اخیرا در فیلم اعترافاتش که اخیرا از تلویزیون ایران پخش شد، صحنه قتل مرحوم حسن ترکمان در خیابان داریوش شیراز روبروی سوپرمارکت رحیمی را بازسازی کرد

آخرین خبرها از نوید افکاری؛ فیلم توضیحات کشتی گیر محکوم به اعدام

نوید افکاری کشتی گیر شیرازی که به اعدام محکوم شده است، اخیرا در فیلم اعترافاتش که اخیرا از تلویزیون ایران پخش شد، صحنه قتل مرحوم حسن ترکمان در خیابان داریوش شیراز روبروی سوپرمارکت رحیمی را بازسازی کرد. فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا نیز امروز با انتشار توییتری، خواستار توقف اعدام نوید افکاری شد. نوید افکاری و برادرش وحید متهم شده اند که 11 مرداد 1397 حسن ترکمان را با چاقو زده و شاهرگ گردنش را قطع کرده اند. دیوان عالی کشور، حکم اعدام نوید افکاری را تایید کرده است.

صدا و سیما در فیلم پخش اعترافات نوید افکاری سعی کرد در ابتدای این برنامه، پست های توییتری که هواداران نوید افکاری در مخالفت با اعدام این جوان شیرازی در روزهای اخیر منتشر کرده بودند را به نمایش بگذارد. در بسیاری از پست های توییتری که صدا وسیما در فیلم پخش اعترافات نوید افکاری به نمایش گذاشت، از هشتگ اعدام نکنید استفاده شده بود.

در فیلم پخش اعترافات نوید افکاری، جوان متهم به قتل حسن ترکمان از کارکنان حراست سازمان آبفا شیراز، همسر و پسر نوجوان مرحوم ترکمان نیز که با لباس مشکی در حال اشک بودند به نمایش گذاشته شد.

راوی فیلم پخش اعترافات نوید افکاری در این برنامه می گوید که حامیان توییتری نوید افکاری معتقد هستند که قرار است سر این جوان بی گناه، بالای دار رود و او بی گناه است.

تصاویری که در فیلم پخش اعترافات نوید افکاری نشان داده شده ، بازسازی صحنه قتل مرحوم حسن ترکمان توسط نوید افکاری را نشان می دهد که مربوط به آبان ماه سال 1397 است.

ترامپ و مریم رجوی (سرکرده منافقین) نیز درباره اعدام نوید افکاری، بیانیه صادر کردند. محمد علی گرایی، ملی پوش تیم ملی کشورمان با پستی در فضای مجازی، خواستار توقف اعدام نوید افکاری شده بود که بعد از مدتی، پست خود را حذف کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان