اینسا تاروردیوآ؛ مادرخوانده مافیا و رهبر گروه آمازون که شهر روستوف را در وحشت فرو برد

بدنام ترین زن گانگستر روسیه و مادرخوانده مافیا در شهر روستوف و حلقه جنایتکار اطراف او با ده ها اتهام قتل جدید مواجه شده اند

اینسا تاروردیوآ؛ مادرخوانده مافیا و رهبر گروه آمازون که شهر روستوف را در وحشت فرو برد

بدنام ترین زن گانگستر روسیه و مادرخوانده مافیا در شهر روستوف و حلقه جنایتکار اطراف او با ده ها اتهام قتل جدید مواجه شده اند. اینسا تاروردیوآ و سه نفر از بستگانش در سال 2018 به خاطر هدایت یک حلقه وحشت و ارتکاب جرائم بسیار از جمله ده قتل هولناک و خونین در مجموعه به 76 سال زندان محکوم شدند. اکنون دادگاهی جدید تشکیل شده تا به اتهامات جدید مادرخوانده روسی و دارودسته مافیایی او که با نام گروه آمازون شناخته می شود رسیدگی شود، خانواده مافیایی که منطقه روستوف در روسیه را سال ها در ترس و وحشت فرو برده بودند. بر اساس گزارش روزنامه کومسومولسکایا پراودا، این پرونده جدید شامل چند ده قتل، ده مورد سرقت و 60 مورد دله دزدی کوچک است.

بدنام ترین زن گانگستر روسیه و مادرخوانده مافیا در شهر روستوف و حلقه جنایتکار اطراف او با ده ها اتهام قتل جدید مواجه شده اند.

اینسا تاروردیوآ

در یکی از این پرونده ها، دو پلیس جوان به داخل یک دندانپزشکی کشیده شده و در ادامه اعضای خانواده مادرخوانده روسی وارد شده و آن ها را به رگبار بسته اند. گانگسترهای روسی متهم شده اند که به سمت گروهبان ولادیمیر ماندریک 26 ساله و راننده او واسیلی کامفورین 22 ساله شلیک کرده و در ادامه تفنگ و تپانچه های آن ها را به سرقت برده اند. یکی از این تپانچه ها بعدها برای قتل یک راننده تاکسی مورد استفاده قرار گرفت. در یک مورد جدید، اعضای دارودسته اینسا تاروردیوآ در سال 2013 به سمت دو پلیس آتش گشوده اند که به مرگ یکی از آن ها انجامیده است.

بدنام ترین زن گانگستر روسیه و مادرخوانده مافیا در شهر روستوف و حلقه جنایتکار اطراف او با ده ها اتهام قتل جدید مواجه شده اند.

ویکتوریا

تاروردیوآ 52 ساله که سابقاً معلم یک یتیم خانه بوده، دختر 31 ساله اش ویکتوریا، باجناق شوهرش سرگئی سینلنیک و همسرش آناستازیا که هر دو 33 ساله هستند همگی دو سال پیش به زندان افتاده اند. بعد از آنکه دادگاه به خاطر قتل های هولناک و خونین، تاروردیوآ را به ده سال زندان محکوم کرد، وی در حالی که با دست های دستبند زده شده دادگاه را ترک می کرد گفت: «رأی دادگاه عادلانه است. درخواست تجدیدنظر نخواهم کرد». قاضی دادگاه گفته است که وی در آموزش قتل به دخترش ویکتوریا دست داشته است. از دیگر قربانیان این خانواده مافیایی روسی می توان به چندین نیروی پلیس و دخترخوانده 12 ساله خود تاروردیوآ اشاره کرد که در جریان یک سرقت ناموفق به خاطر دیدن چهره سارقان با شلیک مستقیم به چشمش کشته شد. تاروردیوآ که هنگام شنیدن حکمش لباس سیاه به تن داشت با ما بیکر، زن گانگستر معروف آمریکایی در دهه 1930 مقایسه شده است.

اینسا تاروردیوآ

اینسا تاروردیوآ

اینسا تاروردیوآ

مادرخوانده روسی در جلسه قبلی دادگاه با لباس قرمز رنگ، کفش های پاشنه بلند و آرایش غلیظ حاضر شده بود اگر چه دسترسی به این اقلام در محل زندانی شدن این زن در روستون اون دون ممنوع اعلام شده است. دادگاه او را به 21 سال زندان در یک کمپ کار اجباری سخت محکوم شده و دخترش نیز باید 16 سال در زندان بماند. از دیگر اعضای این خانواده مافیایی روس می توان به معشوق تاروردیوآ که یک دندانپزشک 36 ساله به نام رومن پودکوپائف است اشاره کرد که به گفته اطرافیان شخصی ضعیف و کاملاً فرمانبردار در برابر مادر خوانده بود. وی در یک درگیری مسلحانه در سال 2013 و بدنبال دستگیری اعضای خانواده کشته شد. این خانواده که در طول روز یک خانواده معمولی به نظر می رسیدند شب ها به قاتلانی بیرحم تبدیل می شدند. 

تاروردیوآ فاش کرده که قتل و سرقت از دید خانواده مانند رفتن به اداره برای یک روز کاری بوده است و با ابراز انزجار از پلیس، خود را یک گانگستر ذاتی توصیف کرده است. وی قتل را ابزاری برای بدست آوردن پول دانسته و در جریان بازسازی صحنه قتل، مهارت خود در کار با اسلحه را به رخ نیروهای پلیس کشید. او همیشه چاقویی در جیب خود داشت که روی آن نوشته شده بود: «به افتخار قهرمانان دوست داشتنی آمازون خودم». در حمله به خانه این خانواده مافیایی روسی بیش از 20 اسلحه خودکار از جمله مسلسل، شات گان، نارنجک، خفه کننده صدا، مهمات و همچنین اقلامی که از قربانیان به سرقت برده شده بود یافت شد.

بیشتر بخوانید: سمیون موگیلویچ ؛ قدرتمندترین رییس مافیای جهان و دوست قدیمی ولادیمیر پوتین

بهترین و واقع گرایانه ترین فیلم های گانگستری و مافیایی تاریخ سینما [قسمت دوم]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان