بهترین دوربین مداربسته آنالوگ با قابلیت WDR

یکی از قابلیت های سخت افزاری این دوربین های مداربسته تکنولوژی بنام WDR می باشد که در مقاله امروز شرکت الکامپ می خواهیم به بررسی این تکنولوژی بهمراه دوربین های مداربسته و شرکت معتبری که این دوربین ها را ارائه می دهند بپردازیم

بهترین دوربین مداربسته آنالوگ با قابلیت WDR کدام است ؟ 

 

امروزه دوربین های مداربسته با توجه به شناختی که در بین مردم پیدا کرده اند از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند بطوریکه همین باعث شده که اگر فردی بخواهد میزان نظارت و امنیت محل خود را بالا ببرد اولین فکری که به ذهنش خطور می کند استفاده از همین تجهیزات دوربین مداربسته برای این منظور می باشد که همانطور که شاهد آن هستید این تجهیزات نظارتی در انواع مکانهای باز و بسته مانند منازل ، شرکت ها ، سازمانها، خیابانها و بسیاری از محل های دیگر بصورت گسترده در حال استفاده می باشند.

در کنار این شناخت ها ، این دوربین مداربسته با پیشرفت روز افزون تکنولوژی از قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری  زیادی بهره مند می شوند که یکی از قابلیت های سخت افزاری این دوربین های مداربسته تکنولوژی بنام WDR می باشد که در مقاله امروز شرکت الکامپ می خواهیم به بررسی این تکنولوژی بهمراه دوربین های مداربسته و شرکت معتبری که این دوربین ها را ارائه می دهند بپردازیم پس با ما همراه باشید.

قابلیت WDR در دوربین مداربسته چیست ؟

 

WDR مخفف  Wide Dynamic Range بمعنی محدوده دینامیک وسیع می باشد که یک قابلیت سخت افزاری است که درون دوربین های مداربسته بمنظور تنظیم میزان روشنایی و تاریکی بیش از حد تصاویر بکار می رود. در این نوع از دوربین های مداربسته از دو سیستم پردازش تصویر برای این منظور استفاده شده است بدین صورتکه یکی برای سنجش جزئیات بخش پرنور تصویر و دیگری برای بدست آوردن جزئیات قسمت تاریک تصاویر بکار گرفته شده است و در عمل بدین صورت می باشد که شاتر دوربین مداربسته 2بار از محل مورد نظر تصویر برداری کرده که بار اول با سرعت زیاد از قسمت پرنور بمنظور بدست آوردن جزئیات محل تصویر برداری می کند و بار دوم با سرعت پایین تر برای بدست آوردن جزئیات قسمت کم نور محیط، عمل تصویر برداری را صورت می دهد. بعد با استفاده از 2 سیستم پردازش تصویر به بررسی قسمت پر نور و کم نور تصویر می پردازد و سپس با ترکیب کردن آنها تصویر به کاربر تحویل می دهد که دارای روشنایی یکنواخت بهمراه کیفیت خوب می باشد.

این میزان تغییر و تنظیم نور در میزان تصویر برداری با مقیاس بنام دسی بل اندازه گیری (db) می شود که در تکنولوژی WDR این میزان برابر بطور متوسط برابر با 100 db می باشد.

قابلیت بکار گیری تکنولوژی WDR  در دوربین های مداربسته به چه منظور می باشد ؟

 

همانطور که می دانید دوربین های مداربسته آنالوگ از قدیمی ترین نوع خانواده دوربین های مداربسته می باشند که بخاطر داشتن امکانات کم و از همه مهمتر پایین بودن کیفیت تصاویر آنها به نوعی کنار گذاشته شده اند و فقط برخی اشخاص برای اینکه یک نظارت ساده با ارزان ترین قیمت ممکن داشته باشند بسراغ استفاده از مدل از دوربین های مداربسته می روند.

با این حال برخی از شرکت های تولید کننده هنوز هم روی تولید و فروش این نوع از دوبین های مداربسته حساب کرده اند و در صورت نیاز برخی از قابلیت ها را در این دوربین های مداربسته قرار میدهند که در ادامه به معرفی این برند از دوربین های مداربسته می پردازیم

 

با توجه به وجود انواع برند ها و شرکت های توزیع کننده دوربین مداربسته ، بسیاری از مشتریان این دغدغه را دارند که این دوربین های مداربسته را از کدام شرکت یا فروشگاه تهیه کنیم که معتبر باشد و بهمراه آن دوربینی که بما ارائه میدهند دارای کیفیت بالا و پشتیبانی معتبر باشد ؟

در پاسخ به این سؤال ما به شما شرکت الکامپ را معرفی می کنیم که دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته به شناسه صنفی 0467127323 و دارای 17 سال سابقه مفید در زمینه واردات ، مشاوره ، فروش و نصب را دارد که طی این سالهایی که فعالیت داشته است تا به امروز همواره ارائه دوربین با کیفیت بهمراه قیمت رقابتی و خدمات خوب همواره از اولویت های اصلی این شرکت بحاسب می آید.

در همین راستا مدیر عامل شرکت الکامپ همشیه به کاربران خود توصیه می کند که برای اینکه بعد از تهیه دوربین مداربسته در هنگام کار مشکلاتی نظیر عدم کیفیت دستگاه و عدم ارائه خدمات مناسب دچار نشوید بهتر است این تجهیزات نظارتی را از شرکتی خریداری کنید که دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه باشد و یا حداقل دارای رزومه کاری طولانی مدت و درخشان باشد.

برندهای دوربین مداربسته ای که شرکت الکامپ در رابطه با  ارائه قابلیت WDR به مشتریان ارائه می کند عبارتند از :

دوربین های مداربسته برند PELCOTECH :

این برند از دوربین مداربسته بهترین برندی است که شرکت الکامپ آنرا به مشتریان ارائه می دهد و تا الآن در 80 درصد از پروژه هایی که انجام داده است از این برند PELCOTECH بوده است. دلیل این امر کیفیت فوق العاده تصاویر می باشد و این بخاطر استفاده از حسگر تصویر ساخت شرکت SONY می باشد که در این دوربین های مداربسته بکار گرفته شده است که تا امروز بسیاری از مشتریانی که از کیفیت تصاویر این دوربین مداربسته رضایت کامل را داشته اند.

همانطور که می دانید استفاده از قطعات با کیفیت در انواع دستگاه های مختلف بویژه الکترونیکی باعث افزایش کیفیت کار و بالا رفتن عمر مفید آن می شود که این قضیه برای دوربین های مداربسته برند PELCOTECH صدق می کند و برای همین مورد شرکت الکامپ دوربین های مداربسته PELCOTECH را بمدت 5 سال تحت گارانتی بی قید و شرط و معتبر قرار داده تا در این مدت طولانی در صورت ایجاد مشکل مشتریان دغدغه ای بابت خرابی این دوربین های مداربسته نداشته باشند.

 با توجه به مطالب گفته شده مشخص شد که قابلیت WDR در دوربین های مداربسته باعث میزان تنظیم نور در تصاویر گرفته شده می باشد بطوریکه این قابلیت را دارد که میزان تفاوت نوری زیاد مانند خیلی روشن و یا خیلی تاریک را با توجه به اینکه بصورت سخت افزاری می باشد می تواند بخوبی انجام دهد و در نهایت تصویری به کاربر نمنایش دهد که دارای میزان سطح نوری یکنواخت و با کیفیت بالا می باشد. این قابلیت در انواع دسته بندی آنالوگ ،AHD   و تحت شبکه (IP) دوربین های مداربسته بکار می رود و در مقاله امروز شرکت الکامپ تعدادی ازدوربین های مداربسته برند آنالوگ PELCOTECH که از این تکنولوژی بهره مند بودن را برای شما معرفی کردیم.

مشتریان گرامی که قصد تهیه سیستم دوربین های مداربسته را برای اماکن خود را دارند می توانند با تماس با کارشناسان شرکت الکامپ به شماره تلفن 02188552766 بصورت تلفنی راهنمایی های لازم را از آنها در یافت کنند و یا برای استعلام قیمت دوربین مدار بسته با مراجعه به وب سایت شرکت به نشانی amniatcctv.com می توانند اطلاعات لازم را مورد آدرس شرکت و دیگر محصولات آن بدست آورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان