رسولی تأکید کرد؛

تسریع در ارسال اساسنامه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران و معاون وی موکدا انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به ارسال اساسنامه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری اقدام کند.

تسریع در ارسال اساسنامه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: بر اساس مصوبه شماره 2595 شورای اسلامی شهر تهران که در تاریخ 1389/04/09 به شهرداری تهران ابلاغ شده است، شهرداری تهران موظف شده حداکثر ظرف 3 ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه 1389/04/11 وفق اساسنامه مصوب نسبت به بازنگری اهداف، ماموریت‎ها، آیین‎نامه‎های مالی-معاملاتی و اداری و استخدامی تمامی سازمان‎های تحت پوشش خود اقدام کرده و طی لوایح تقدیمی، مصوبات قانونی مربوطه را از شورای شهر تهران دریافت کند.

او ادامه داد: متأسفانه با گذشت تقریبا 9 ماه از موعد مذکور نه تنها اقدامی صورت نگرفته است، بلکه با ارسال لایحه‎ غیر مستند که کلیات آن با رأی اکثریت اعضا رد شد، نسبت به اجرای مصوبه مذکور تعلل می‎شود.

رسولی تصریح کرد: بر این اساس برای آخرین بار نسبت به بی‎توجهی صورت گرفته، تذکر داده و از آقای شهردار و مهندس امامی موکدا انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به انجام این وظیفه اقدام شود. اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازماندهی سازمان‎ها و شرکت‎های تابعه به منظور ارتقای انضباط اداری و مالی یکی از تکالیف قانونی و مشترک ماست، این فرافکنی‎ها و وقت‎کشی‎های صورت گرفته دون شأن شما و قابل قبول نیست.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان