درباره فربد طلایی و ماجرای کتک خوردنش در شبکه من و تو

فربد طلایی محقق حوزه مطالعات راهبردی و امنیت بین المللی از دانشگاه ردینگ انگلیس است و در شهر لندن زندگی می کند

درباره فربد طلایی و ماجرای کتک خوردنش در شبکه من و تو

فربد طلایی محقق حوزه مطالعات راهبردی و امنیت بین المللی از دانشگاه ردینگ انگلیس است و در شهر لندن زندگی می کند. او اخیرا به توییتر پیوسته و حدود 600 توییت منتشر کرده و قریب به هفت هزار دنبال کننده دارد. حضور فرد طلایی در برنامه روبرو شبکه فارسی زبان من و تو در روزهای اخیر جنجالی به پا کرده است. او در این برنامه از اعدام نوید افکاری حمایت کرده و به حمایت از برنامه های نظام آموزشی ایران درباره باسواد کردن دختران پرداخته بود.

اما بعدا در توییتی مدعی شد که عوامل برنامه به او حمله ور شده و لباس وی را پاره کردند و از پلیس لندن خواستند او را بازداشت کنند. همن سیدی و کیوان عباسی دو فردی هستند که فرید طلایی ادعا می کند که از پشت سر به وی حمله ور شدند.

فربد طلایی در سلسله توییت های خود به دفاع از احکام بین المللی در دفاع از حقوق ایران پرداخته و فیلم هایی از جنایت های پلیس امریکا در شهرهای این کشور را در توییترش به اشتراک گذاشته است.

فربد طلایی در توییتهایش از مخاطبانش خواسته بود که با نمایندگان مجلس کانادا تماس بگیرند ودرباره اختلاسگران فراری (خاوری، داماد نعمت زاده و دیگران)، درخواست پیگرد حقوقی بکنند.

فربد طلایی کارشناس دعوت شده به برنامه رو به رو شبکه تلویزیونی من و تو که به بحث مسائل دختران ایران و حذف 2 دختر از کتاب فارسی مقطع ابتدایی می پرداختند، به دفاع از برنامه نظام آموزشی ایران در باسواد کردن دختران ایران پرداخت. فربد طلایی گفته بود که بخاطر حذف تصویر دو دختر از روی جلد کتاب فارسی مقطع دبستان، نباید کل نظام آموزشی کشور را به باد انتقاد گرفت و وضعیت موجود را وحشتناک دانست.

فربد طلایی در این برنامه به یک مجری و دو مهمان حضوری و اینترنتی حاضر در برنامه رو به رو شبکه تلویزیونی من و تو گفته بود که می توانم با اعداد و ارقام بگویم که وضعیت آموزشی دختران ایران در طول نظام انقلاب اسلامی، بی نظیر بوده است. او سپس به اعدادی اشاره کرد، مثلا 99 درصد متخصصان زنان و زایمان در ایران را پزشکان زن تشکیل می دهند.

فربد طلایی گفت که خانم بنده ملاک نیست برای بررسی وضعیت دختران ایران. چند میلیون دختر ایرانی مدرسه می روند و چند ده هزار مدرسه در سراسر شهرها و روستاهای کشور وجود دارد. فرید طلایی در این برنامه جنجالی گفته بود که 30 درصد هیات علمی دانشگاه های کشور را زنان ایرانی تشکیل می دهند. 31 درصد پزشکان عمومی کشور بانوان هستند و 40 درصد کل متخصصان کشور را بانوان تشکیل می دهند.

فربد طلایی بعدا با انتشار ویدویی که خودش گرفته بود می گوید که در حال رفتن به اداره پلیس است و در شبکه من و تو، به ایشان حمله شده و لباس وی پاره شده است و آقای عباسی ، مدیر شبکه نیز حضور داشت.

فربد طلایی

تصویری از ویدیویی که فربد طلایی پس از ادعای کتک خوردن در شبکه من و تو و اعزام به اداره پلیس لندن منتشر کرد

فربد طلایی در توییترش هم موضوع کتک خوردن توسط عوامل برنامه شبکه تلویزیونی فارسی زبان لندنی من و تو را منتشر کرد که در 24 ساعت اخیر بازتاب های فراوانی در بین طرفداران و منتقدان شبکه تلویزیونی من و تو داشته است.

فربد طلایی

تصویری از توییت جنجالی فربد طلایی درباره ضرب و شتم توسط عوامل برنامه روبروی شبکه تلویزیونی فارسی زبان من و تو در شهر لندن

مجری برنامه رو به رو بعدا گفت که آقای فربد طلایی در پی یک مذاکره داغ انتقادی با مهمان برنامه، برنامه را ترک کرده است و ادامه این برنامه بدون حضور فربد طلایی صورت میگیرد.

فربد طلایی

تصویری از برنامه جنجالی روبرو شبکه فارسی زبان من و تو لندن با حضور فربد طلایی و دو مهمان برنامه

ماجرای ضرب و شتم فربد طلایی در برنامه روبرو شبکه فارسی زبان من و تو را در ویدیو زیر تماشا کنید.

ماجرای کتک خوردن فربد طلایی کارشناس برنامه روبرو شبکه تلویزیونی من و تو، بازتاب های زیادی در سایت های ایرانی داشته است. باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز با عنوان اینکه شبکه سلطنت طلب من و تو، کارشناس خود را کتک زد نوشت که پتکین آذرمهر تهیه کننده برنامه رو به رو پس از اینکه عوامل این شبکه به جان فربد طلایی افتادند، موبایل فربد طلایی را از وی گرفتند و فیلمی که از لحظه درگیری فربد طلایی با عوامل برنامه را ضبط کرده بود پاک کردند.

شبکه تلویزیونی من و تو که شهریور ماه داغی را برای موافقان و منتقدان نظام آموزشی ایران در حوزه زنان ایجاد کرده است، 28 اکتبر سال 2010 میلادی تاسیس شد و دفترش در لندن قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان