ادامه بررسی طرح تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: در ادامه بررسی‌های طرح جمعیت و تعالی خانواده نشست مشترکی را با سازمان‌ها و نهاد‌های متعهد و مسئول طرح آغار کردیم که امروز هم از سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و درمان در کمیسیون حضور پیدا کردند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا منتظری در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی‌ها بر سر طرح جمعیت و تعالی خانواده پرداختیم، از آن جا که هر طرحی نیازمند قوام و دوام دارد، این قوام و دوام به آن است که سازمان‌ها و مراکز مسئول حامی در طرح که به مباحث طرح توجه داشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس نشست مشترکی را با سازمان‌ها و نهاد‌های متعهد و مسئول در این طرح آغار کردیم که امروز هم از سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و درمان در کمیسیون حضور پیدا کردند، بحث‌های مرتبط با این دومجموعه مورد بررسی قرار گرفت و بخش‌های زیادی از مباحث مورد توافق طرفین بود، اما مباحثی نیاز به اصلاحات داشت که به کمیته خانواده کمیسیون ارجاع شد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: کماکان این روند بررسی‌ها ادامه دارد، مقرر شده است تا در چندین جلسه گفتگو و تبادل نظر با سازمان و نهاد‌های مرتبط با طرح را ادامه بدهیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان