جبهه پایداری فاز انتخاباتی گرفت /برنامه ریزی جدی برای شورای شهر و ریاست جمهوری ۱۴۰۰

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال ۱۴۰۰ گفت: جبهه پایداری در راستای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داد.

جبهه پایداری فاز انتخاباتی گرفت /برنامه ریزی جدی برای شورای شهر و ریاست جمهوری 1400

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نزدیک است و فضای سیاست رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است. انتخاباتی که سرنوشت 4 سال بعدی کشور را مشخص می کند. در این میان نیز جناح های سیاسی هم خودشان را برای مهم ترین ماراتن 1400 آماده می کنند. 

در همین راستا، مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال 1400 گفت: کم‌تر از یک سال دیگر به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده مانده است و جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داد.

بنابر آنچه باشگاه خبرنگاران جوان نوشته است، او افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای انتخابات شورای شهر در حال انجام است و شعب استانی در حال گزینش و انتخاب نفرات خود برای حضور در انتخابات شورای شهر هستند.

سخنگوی جبهه پایداری درخصوص جلسات این جبهه با برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه پایداری هنوز به صورت رسمی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری با کسی جلسه برگزار نکرده و صحبت‌های مطرح شده درخصوص نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری صرفا گمانه‌زنی بوده و هیچ مرجعیتی ندارند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان