ولوله در شهر انحرافی بر ولوله در بهائیت

گسترش وبلاگ ها و سایتهای علمی ، مستدل و منطقی در رد فرقه بهائیت همواره ولوله ای در جان بهائیت و معادلات بهائیان بوده است لذا ولوله در شهر آمد تا از اثرات آن ولوله شاید بکاهد . زهی خیال باطل

ولوله در شهر انحرافی بر ولوله در بهائیت

ولوله در شهر حجابی است بر  ولوله در بهائیت .

گسترش وبلاگ ها و سایتهای علمی ، مستدل و منطقی در رد فرقه بهائیت همواره ولوله ای در جان بهائیت و معادلات بهائیان بوده است لذا ولوله در شهر آمد تا از اثرات آن ولوله شاید بکاهد . زهی خیال باطل 

 

پرده بالا رفت و دیدم هست و نیست

راستی نادیدنی ها دیدنی است

 

ولوله در شهر نام یکی از سایتهای بهائی و مراکز تبلیغی بهائیت در فضای مجازی می باشد که به همت تعدادی از اعضای فرقه مذکور مدتی است فعالیت خود را آغاز نموده است و با شعار پاسخ به اکاذیب در رابطه با دیانت بهائی !!! به نشر اکاذیب در محیط اینترنت اقدام می نماید .

 

در مورد گردانندگان این سایت که عموما خود و جامعه پوشالی شان رابه عنوان مظلومترین مظلومان عالم امکان می دانند ، سخن نمی گوئیم و اوضاع و احوال این دوستان معلوم الحال را به شما خوانندگان فهیم واگذار نمودیم و اصلا قصد نداریم قضاوتی در مورد آنها داشته باشیم که شاید مزدوران قلم به دستی باشند که باید شکم زن و بچه خود را به گونه ای سیر نمایند  و ما هم دوست نداریم آنها را از نان خوردن وا نهیم .

 

اما آنچه توجه ما را به خود جلب کرد و انگیزه درج این مطلب را فراهم نمود مشاهده  نشر اکاذیب ، تظاهر به اخلاق گرائی  و مظلوم نمائی و از طرفی ایجاد یک فضایی محدود و کاملا کنترل شده برای جلوگیری از ورود منتقدان به آن می باشد .

 

و چرا ولوله در شهر ؟؟؟

 

یکی از تاکتیک های موثر در تقابل بین طرفین ، اصطلاحی است تحت عنوان  توپ را به زمین حریف انداختن و اولیای امور در بهائیت به زعم باطل خود خواسته اند با ایجاد ولوله در شهر حیات خلوت خود را آرامش نسبی دهند ، غافل از اینکه این ولوله ها آتشی در جان خود خواهد انداخت ، چرا که همواره غافل بوده اند از فهم و شعور اصحاب اینترنت که به این راحتی فریب این فرقه و اسیر توطئه های شوم آنها نخواهند شد .

 

و نمونه هایی از دسته گل های ولوله در شهری ها

 

1ـ پرسشگری در بهائیت یعنی بهائی ستیزی!!!!!!

اگر فردی یک سوال و شبهه در ذهنش پیرامون این فرقه ایجاد گردید متهم به بهائی ستیزی است . پس مواظب باشیم تحقیق در این فرقه یعنی کور شویم  کر شویم و مهمتر از همه لال شویم . البته این بی نسبت با کلام جناب بهاء الله نیست که فرمودند کور شوید از دیدن غیر من و کر شوید از شنیدن صدای غیر من .

 

2 ـ بهائی در بهائیت  یعنی معصوم و هر جرمی هم که مرتکب شد کسی حق برخورد ندارد چون مظلومند!!!!

 

3 ـ  واژه قانون اساسی  در بهائیت یعنی نقض هر آنچه در ایران اسلامی به عنوان یک قانون خوانده می شود!!!!

 

4  ـ  نقد علمی بهائیت در بهائیت یعنی انجمن حجتیه ای بودن!!!!

فراموش نکنیم که مقابله منطقی و بدور از تعصب ، بر پایه علم و عقل با تفکر و اعتقاد بهائی در بهائیت مساوی است با ترور شخصیت

گویا انصاربهائی و اتاق فکر بهائیت این گزینه را خوب تشخیص داده اند که هر کس مخالف ما شد با یک انگ و برچسب انجمن حجتیه ای از میدان مبارزه  خارج و یا اخراج می شود  . و باز هم باید گفت زهی خیال باطل

 

5 ـ اسلام در بهائیت یعنی  :

یک دین الهی که پیامبری الهی دارد و دارای یک کتاب آسمانی است که مبری از تحریف می باشد با امامانی که وصی و جانشین آن پیامبر بوده اند . فقط  آن پیامبر که فرموده من خاتم پیامبران ( آخرین پیامبر ) هستم  را قبول ندارند .

 آن پیامبری که فرموده اند وصی دوازدهم محمد ابن الحسن العسکری می باشد را قبول ندارند ( لوح جابر  ) و اصولا این اعتقاد را موهوم و خرافه می دانند ( مکاتیب عبدالبهاء )  . قرآن هم آنجا که خود را معجزه ای برای تمام اعصار و  پیامبر را رحمه للعالمین و خاتم پیامبران دانسته مورد تائید قرار نمی دهد . 

توحید هم که با ادعای خدائی جناب بهاء الله  قابل تأمل است .  قیامت هم که پایان هر دیانت و ظهور دیانت جدید می باشد ( مراجعه شود به اقوال جنابان علی محمد باب و حسینعلی نوری )

و ……

 

---------------------------------------------------------
منبع :
http://www.baharoom.ir

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان