بیش از ۸ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع شد

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی از توزیع ۸ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

بیش از 8 هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی : در مراسمی ظهر امروز در گام دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع 8 هزار و 500 بسته تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرامین حضرت امام در استان اجرا شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: در گام دوم رزمایش کمک مومنانه 8 هزار و 500 بسته تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع می شود.

موسوی، ارزش هر بسته تحصیلی را 150 هزار تومان عنوان کرد و افزود: در مجموع یک میلیارد و 275 میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: در حال حاضر 22 هزار دانش آموز در خراسان جنوبی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

رضا سلم‌آبادی افزود: تاکنون 8 هزار و 500 بسته توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و 6 هزار بسته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این کمک‌ها به منظور تامین ما یحتاج تحصیلی دانش‌آموزان فراهم شده است یادآور شد: تا نیمه نخست مهرماه 7 هزار بسته تحصیلی دیگر نیز در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

سلم آبادی از جمع‌آوری 958 میلیون تومان کمک مردمی در قالب برنامه شور عاطفه‌ها در سال جاری خبر داد و یادآور شد: از این میزان 133 میلیون تومان کمک نقدی و 825 میلیون تومان غیر نقدی بوده است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان