فیلم نولان در گیشه آمریکا درجا زد!

فیلم سینمایی «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان، همچنان برای جذب مخاطب در گیشه آمریکا مشکل دارد. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، «انگاشته» فیلم جدید کریستوفر نولان به نطقه مهمی رسیده و حالا مرز ۲۵۰ میلیون دلار فروش را در گیشه جهانی رد کرده است.

فیلم نولان در گیشه آمریکا درجا زد!

فیلم سینمایی «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان، همچنان برای جذب مخاطب در گیشه آمریکا مشکل دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، «انگاشته» فیلم جدید کریستوفر نولان به نطقه مهمی رسیده و حالا مرز 250 میلیون دلار فروش را در گیشه جهانی رد کرده است.

این رقم قابل توجه از طریق فروش این فیلم در گیشه‌های خارجی رقم خورده است؛ فروش این فیلم در کشور‌های دیگر به غیر از آمریکا توانسته از مرز 200 میلیون دلار عبور کند، اما با این حال فیلم نولان هنوز در جذب مخاطب در ایالات متحده آمریکا مشکل دارد. این فیلم در هفته سوم اکرانش 4.7 میلیون دلار فروخته تا مجموع در آمد فیلم از این ناحیه به رقم ناامیدکننده 36 میلیون دلار برسد.

این موضوع تنها برای فیلم «انگاشته» نیست و تمامی فیلم‌های حاضر در گیشه آمریکا با این مشکل روبرو هستند. با اینکه 70 درصد سینما‌های آمریکا بازگشایی شده‌اند، هنوز سینما‌های نیویورک و لس آنجلس -دو بازار مهم این کشور- بسته هستند.

در گیشه چین موضوع متفاوت است؛ «انگاشته» در این هفته 5.6 میلیون دلار در چین فروخته و تا حالا 60 میلیون دلار از این ناحیه فروش بلیت داشته است. «انگاشته» به عنوان اولین اکران مهم سینمایی جهان از زمان شیوع ویروس کرونا، آزمایشی بود تا استودیو‌ها میزان تمایل مردم برای تماشای فیلم در سینما‌ها را در طول این بحران بهداشتی و سلامتی برآورد کنند.

کمپانی برادران وارنر، سازنده این اثر پر هزینه معتقد است که اکران این فیلم مثل دو ماراتن طولانی و آهسته خواهد بود نه مثل دو سرعت کوتاه و سریع. این استودیو امیدوار است بدون رقیبی مهم در گیشه در هفته‌های آتی بتواند فروش خود را افزایش دهد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان