نرخ بیکاری در استان البرز بیش از متوسط کشوری است

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود ظرفیت‌های مختلف در استان البرز نرخ بیکاری در این استان بیش از متوسط کشوری است.

نرخ بیکاری در استان البرز بیش از متوسط کشوری است

به گزارش خبرآنلاین از البرز:  «مهدی عسگری» در نشست با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های عظیم صنعتی و تولیدی است، اظهار داشت: با استفاده از این ظرفیت‌ها باید نرخ بیکاری را در استان کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ بیکاری در استان البرز بیش از متوسط کشوری است، افزود: برای بهبود این وضعیت، عزم جهادی تمامی مسئولان ذیربط لازم است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به برنامه‌های خوبی که در راستای کاهش نرخ بیکاری استان در قالب نامه‌نگاری‌ها و تفاهم‌نامه‌ها وجود دارد، بیان کرد: اکنون زمان آن رسیده که برنامه‌ها و طرح‌ها جنبه اجرایی به خود بگیرد.

عسگری ادامه داد: اگر خواستار مهارت‌آموزی منجر به اشتغال هستیم، باید به چند حوزه توجه ویژه کرده و مهارت آموزی‌ها براساس نیازهای مراکز صنعتی و تولیدی استان تدوین شود.

وی با تقدیر از اجرای پروژه اشتغال مهارت محور در استان البرز، تصریح کرد: در اجرای این طرح باید توجه ویژه به شرکت‌های صنعتی مستقر در استان انجام شود و مسئولین باید برای اجرای هرچه بهتر این طرح تلاش کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان