تقدیر از همسر شهید بابائی در شرکت توزیع برق استان سمنان

در نکوداشت هفته دفاع مقدس، از همسر شهید علی بابائی، از شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از همسر شهید بابائی در شرکت توزیع برق استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در دیدار مجازی با این خانواده شهید، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگشت حماسه پرشکوه دفاع مقدس بیان داشت: مناسبت های طول سال، فرصت شایسته ای است تا تکریم خانواده معظم شهدا بیش از پیش و به نحو شایسته ای انجام شود.

سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که چنـانچه در حال حـاضر کشـور ما با افتخار در مقابـل دشمـنان ایستـادگی می نماید و این امنیت و آرامش و هر آن چه که داریم مرهون ازخودگذشتگی و فداکاری شهدای والامقام می باشد گفت: خانواده معزز شهدا نیز با صبر و بردباری، سهم بسزایی در این زمینه دارند.

وی با عنوان این که شهادت بهترین طریق رسیدن به اوج نقطه انسانیت است یادآور شد: انقلاب ما، انقلاب زینبی است و در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش زنان، از نقش مجاهدان، اگر سنگین تر نبود، یقیناً کمتر نبوده است.

یادآور می شود: با توجه به شرایط کرونایی موجود، این دیدار به صورت غیرحضوری و مجازی به انجام رسیده و لوح تقدیر توسط فرزند شهید که شاغل شرکت توزیع برق استان می باشد به محضر والده مکرمه اعطا شد.

خاطرنشان می سازد: شهید علی بابائی متولد اول اردیبهشت ماه سال 1330 می باشد که در تاریخ هفتم مرداد 1361 در جبهه جنوب به فیض عظیم شهادت نایل آمده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان