۴ شاسی‌بلند پرفروش که بازار را قبضه کرده‌اند

خودروهای شاسی‌بلند نه تنها در بازار کشور ما، بلکه در دیگر نقاط جهان نیز جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین خودروها محسوب می‌شوند و به راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب کنند.

4 شاسی‌بلند پرفروش که بازار را قبضه کرده‌اند

خودروهای شاسی‌بلند نه تنها در بازار کشور ما، بلکه در دیگر نقاط جهان نیز جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین خودروها محسوب می‌شوند و به راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب کنند. متاسفانه قیمت این خودروها در سال 99 سر به فلک کشیده و خرید آن‌ها تنها از عهده عده کمی برمی‌آید، اما حتی این موضوع نیز نتوانسته ترمز معامله این خودروها را در بازار پرتلاطم ایران بکشد. حالا نوبت به آن رسیده که 4 تا از شاسی‌بلندهای محبوب در بازار کشور را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید. 

1- هیوندای سانتافه، شاهزاده کره‌ای

این شاهزاده کره‌ای همیشه در مرکز توجه خریداران ایرانی بوده و مزایای جذابی مثل ایمنی بالا، فضای جادار، سواری لذت بخش و بازار دست‌دوم عالی دارد. البته شتاب ضعیف، مصرف سوخت بالا و هندلینگ ضعیف نیز از معایب این خودرو است که اکثر ایرانیان چشم خود را روی آن‌ها می‌بندند و از خرید سانتافه لذت می‌برند. هیوندای سانتافه 2017 شرکتی کرمان موتور در حال حاضر در حدود 1.800 میلیارد تومان قیمت دارد.

2- هیوندای توسان، چشم‌بادامی پرطرفدار

خوش‌فروشی هیوندای توسان که توانسته جوانان زیادی را به خود جلب کند، زبان‌زد بازار ایران است. هیوندای توسان از نظر سواری و لذت رانندگی، ایمنی بالا و کیفیت بالای ساخت نسبت به رقبایش یک سروگردن بالاتر است. البته که شتاب ضعیف و قدرت نسبتا پایین آن کمی تو ذوق می‌زند. هیوندای توسان 2017 فول دو دیفرانسیل در حال حاضر 1.600 میلیارد تومان قیمت دارد.

3- رنو کولیوس، پرچم‌دار فرانسوی‌ها

این شاسی‌بلند زیبا از همکاری بین ابرکمپانی‌های رنو و نیسان شکل گرفته و به عنوان یکی از زیباترین خودروهای وارداتی کشور شناخته می‌شود. امکانات قابل قبول و لوکس، فضای مناسب برای سرنشینان و صندوق عقب جادار این خودرو لوکس به گیربکس نسبتا کند آن می‌چربد. رنو کولیوس فول 2018 در حال حاضر قیمتی معادل 1.860 میلیارد تومان دارد.

 4- تویوتا راوفور، سامورایی قدرتمند

نسل چهارم این خودرو به خوبی در بازار ایران عرض اندام کرده است. از محاسن تویوتا راو 4 می‌توان به کیفیت بالای مونتاژ، استهلاک کم خودرو، هندلینگ عالی و کیفیت بالای کابین آن اشاره کرد. البته که معایبی مثل گیربکس نه‌چندان هوشمند و سیستم تعلیق ضعیف نیز در این خودرو وجود دارند که چندان به چشم نمی‌آیند. تویوتا راوفور 2018 فول امارات در حال حاضر 2.400 میلیارد تومان قیمت دارد و واقعا گران است! 

در نهایت مهم نیست که شما چقدر پول دارید و آیا از چنین خودروهای گران‌قیمتی استفاده می‌کنید یا نه. مهم این است که از هر خودرویی که سوار می‌شوید لذت ببرید. اما اگر زمانی به فکر فروش خودرو خود افتادید تا یک خودرو جدید بخرید، از روش فروش سفارشی خودرو، تنها با 1 تماس و کاملا بدون هزینه غافل نشوید. در تصویر زیر مشخصات خودروی برلیانس h330 آقای نیک زاد را می‌بینید که تنها در 2 روز و با 1 بازدید، توسط مشاور اختصاصی ایشان یعنی آقای نیما بروجردی به فروش رفته است.

4 شاسی‌بلند پرفروش که بازار را قبضه کرده‌اند

همراه مکانیک، موسس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور است که از سال 92 در بازار خودرو ایران فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از طرح فروش سفارشی خودرو توانسته 126925 خودرو را برای صاحبانشان به صورت کاملا بدون هزینه و فقط با 1 تماس بفروشد.

شما در این طرح از 0 تا 100 فرآیند فروش خودرو خود را به همراه مکانیک می‌سپارید تا آن را کارشناسی کرده، گزارش کارشناسی و مشخصات آن را در تمام کانال‌های دسترسی به خریداران منتشر کند و در نهایت با ارائه مشاوره حقوقی رایگان، آن را برای شما قولنامه کند.

4 شاسی‌بلند پرفروش که بازار را قبضه کرده‌اند

با استفاده از طرح فروش سفارشی خودرو از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • کارشناسی تخصصی خودرو در محل
  • ثبت آگهی در تمام کانال‌های دسترسی به خریداران با گزارش کامل کارشناسی
  • عدم نیاز به پاسخگویی حتی 1 تماس خریداران و مواجهه با واسطه‌ها
  • جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان شما
  • استفاده از مشاور حقوقی رایگان در زمان عقد قولنامه
  • تمامی مراحل کاملا بدون هزینه است

وقت خود را تلف نکنید و همین الان وارد صفحه فروش سفارشی همراه مکانیک شده و درخواست خود را ثبت کنید تا مشاور شما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان