ماجرای چمدان لباس‌های کثیف نتانیاهو در سفر‌های دیپلماتیک

خبرگزاری میزان: «جان هودسون»، روزنامه نگار حوزه دیپلماسی و امنیت ملی روزنامه «واشنگتن پست»، در رشته توییتی از اقدام «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مبنی بر به همراه بردن چمدان‌هایی حاوی لباس‌های کثیف به آمریکا برای شست و شوی رایگان خبر داد.

جان هودسون در این رشته توییت نوشت «مقام‌های آمریکایی می‌گویند گزارش جدیدی در مورد عادت عجیب بنیامین نتانیاهو در سفر‌های دیپلماتیکش به آمریکا دریافت کرده اند. براساس این گزارش ها، او اغلب چمدان‌ها و کیسه‌هایی پر از لباس‌های کثیف برای شست و شوی رایگان توسط میزبان به همراه می‌آورد. این امر سبب خشم مقام‌های بلر هوس (محل پذیرایی‌های رسمی رییس جمهور آمریکا) شده است.»

وی در ادامه نوشت «پس از چند سفر مشخص شد که این اقدام نتانیاهو عمدی بوده است.»

روزنامه واشنگتن پست نیز در گزارشی ضمن پرداختن به این موضوع نوشت «پیشتر در این مورد تردید‌هایی وجود داشت. اقدام نتانیاهو و همسرش برای انتقال لباس‌های کثیف برای شست و شوی رایگان به آمریکا، اولین مورد از سوءاستفاده از منابع یک دولت خارجی است.»

این روزنامه همچنین نوشت «نتانیاهو به دلیل همراه داشتن کیف‌ها و چمدان‌های حاوی لباس‌های کثیف در تمامی سفرهایش به واشنگتن، در میان کارکنان بلر هاوس شناخته شده است.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان