بیش از ۸هزار مددجو در قزوین فاقد مسکن هستند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: هم‌اکنون بیش از ۸هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی استان در منطقه شهری و روستایی فاقد مسکن هستند.

بیش از 8هزار مددجو در قزوین فاقد مسکن هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین در جلسه بررسی پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن استان که با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهارکرد: 10هزار نفر عائله تحت پوشش بهزستی قزوین هستند که جانمایی مسکن برای چهار هزار نفر از این تعداد با هماهنگی مسئولان انجام شده و بیش از 50درصد هم تحویل داده شده است.
وارثی افزود: هم‌اکنون بیش از 8هزار نفر زیر پوشش بهزیستی استان در منطقه شهری و روستایی فاقد مسکن هستند که البته بیشترین آمار مربوط به منطقه شهری و مابقی مربوط به مناطق روستایی است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه نزدیک به 700نفر در خانواده‌های دارای دومعلول و بالاتر از دو معلول در استان حضور دارند، بیان کرد: براساس تکلیف جدی که برای وزارت راه و شهرسازی در واگذاری مسکن تعریف شده است، بسیاری از معلولان تحت پوشش بهزیستی به دلایل مختلف از جمله اقساط بالا و درآمد محدود فاقد مسکن هستند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان یادآور شد: البته کمک‌هایی هم از سوی خیرین استان صورت می‌گیرد؛ برای نمونه اتمام و تکمیل پروژه 672واحدی نیازمند تقریبا 300میلیارد تومان بود که این مبلغ توسط خیرین پرداخت شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان