هادی حجازی‌فر، به علمدار پیوست

پس از داریوش ارجمند، حسین پاکدل، مهدی سلطانی و فرهاد قائمیان، هادی حجازی‌فر، راوی پنجمین شب اجرای موسیقی-نمایش «علمدار» در تالار وحدت خواهد شد.

هادی حجازی‌فر، به علمدار پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی حجازی‌فر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، روایت‌گر راز دست‌های «علمدار» در پنجمین شب اجرای این موسیقی-نمایش به تهیه کنندگی پرویز پرستویی‌ و کارگردانی حسین پارسایی شد.

موسیقی-نمایش «علمدار» ساخته پوریا خادم از سه‌شنبه اول مهر با همراهی گروه آوازی و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس، ساعت 21 با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در تالار وحدت اجرا و همچنین به صورت آنلاین از اپلیکیشن روبیکا پخش می‌شود.

تاکنون بالغ بر 500 هزار نفر با تماشای پخش مستقیم «علمدار» با روایت داریوش ارجمند و حسین پاکدل و خوانندگی پوریا اخواص در این رویداد بزرگ فرهنگی و خیریه مشارکت کرده‌اند.

مهدی سلطانی، پنج شنبه سوم مهر و فرهاد قائمیان جمعه چهارم مهر، دیگر روایت‌گران موسیقی-نمایش «علمدار» نوشته محمدرضا کوهستانی و طراحی حرکت علی براتی و طراحی جلوه‌های ویژه بصری توسط پژمان زهاب (مرکز گسترش سینمای مستند و تحربی) هستند.

پروژه «علمدار» با اهداف خیرخواهانه به همت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و موسسه خیریه خادمین علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و با همراهی افتخاری هنرمندان عرصه موسیقی ونمایش تا 6 مهر، هر شب ساعت 21 علاوه بر تماشاگران محدود به صورت حضوری، از طریق اپلیکیشن روبیکا پخش مستقیم خواهد داشت و تمامی عواید حاصل از بلیت‌فروشی در سایت ایران نمایش و پخش زنده از اپلیکیشن روبیکا صرف مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.

5757
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان