آمریکا: فشار علیه ایران ادامه دارد اما به دنبال مذاکره هستیم!

مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی متناقض تأکید کرد که واشنگتن به فشار حداکثری به ایران ادامه خواهد داد اما همچنان به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی برای یک توافق بهتر است.

آمریکا: فشار علیه ایران ادامه دارد اما به دنبال مذاکره هستیم!

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان بی سی اورتگاس در ادامه با حمایت مجدد از رژیم صهیونیستی و دشمن خطاب کردن ایران تصریح کرد: ما در این دولت، سیاست پاداش‌دهی و تقویت کشورهای عربی را شروع کردیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص این سیاست‌های ضدایرانی ایالات متحده گفت: کارزار فشار اقتصادی حداکثری ما همچنان باقی است اما به یاد داشته باشید که رئیس‌جمهور (دونالد) ترامپ گفته است که خواستار یک راه‌حل صلح‌آمیز با ایران است و گفته است که تمایل دارد برای یک توافق بهتر با ایران وارد مذاکره شود.

وی با اشاره به این مطالب ادامه داد: بنابراین صلح و دیپلماسی تا هرزمان که این رژیم و ایران تمایل به پذیرش داشته باشد، روی میز باقی است.

اورتگاس در مصاحبه خود بار دیگر ادعاهای تکراری مقام‌های واشنگتن را درباره میلیاردها دلار بدهی ایالات متحده به ایران که طبق برجام به تهران داده شده، تکرار کرد و گفت که یکی از نقص‌های اساسی» برجام، دادن میلیاردها دلار در نتیجه کاهش تحریم‌ها بوده که صرف ساخت موشک شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در مصاحبه خود با اشاره به توافق اخیر امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ایالات متحده قادر است بین فروش تجهیزات نظامی به امارات و تعهداتش به رژیم صهیونیستی توازن برقرار کند.

وی در این خصوص توضیح داد: ما معتقدیم که راهی وجود دارد که با امارات به منظور تضمین تأمین تجهیزات مورد نیاز آنها همکاری کنیم و در عین حال خاورمیانه با کیفیت را حفظ کنیم و باید ببینیم چه می‌شود. اما باید با کنگره رایزنی کنیم. طرفین زیادی در این قضیه درگیر هستند.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان