معاون پارلمانی وزیر ورزش: سهام پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم واگذار می شود

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان در ملایر گفت: به زودی شاهد واگذاری سهام دو شرکت پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم خواهیم بود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش: سهام پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم واگذار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ جمشید تقی‌زاده در مراسم افتتاحیه ورزشگاه 5 هزار نفری شهید روحیان ملایر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به خدمات دولت در حوزه ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: در سال 92، 22 هزار مکان ورزشی در کشور داشتیم که امسال این اماکن به 61 هزار مورد رسیده است.

وی دستاوردهای دولت در حوزه ورزش و جوانان را چشمگیر دانست و افزود: توجه دولت به حوزه ورزش بسیار نگاه مثبتی بوده و در یک سال گذشته 11 مدیرکل با میانگین سنی 40 سال در استان‌ها منصوب شده که نشان از جوانگرایی دولت دارد.

معاون پارلمانی و حقوقی مجلس و وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از پیگیری‌های  نماینگان مجلس در حوزه ورزش گفت: در این زمینه لایحه شرح وظایف ورزش بعد از 51 سال مصوب شد که در حال حاضر به شورای نگهبان رفته که قدم مبارکی برای توسعه ورزش است.

وی واگذاری ورزش به بخش خصوصی را مهم دانست و با اعلام اینکه با این اقدام شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این حوزه خواهیم بود، تصریح کرد: بزودی شاهد واگذاری سهام دو شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم خواهیم بود.

48 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان