مشاور رهبر معظم انقلاب: آثار دفاع مقدس پایان پذیر نخواهد بود

مشاور رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در امور دفاعی در همدان گفت: اگر آثار دفاع مقدس درست بازخوانی شود یقینا نتیجه آن این خواهد بود که دفاع مقدس هیچگاه پایانی ندارد.

مشاور رهبر معظم انقلاب: آثار دفاع مقدس پایان پذیر نخواهد بود

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سردار حسین دهقان، صبح امروز در مراسم برگزاری صبحگاه مشترک مرکز آموزش نیروی زمینی سپاه قدس همدان گفت: دفاع مقدس پایان پذیر نیست.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور دفاعی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس، آزمون بزرگی برای جنگ ارداه ها و بیانگر صداقت و ایمان به هدف وعزم و ارداه متکی به اعتقاد به خداوند بود.

وی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگی دفاع مقدس گفت:
باید دوران 8 ساله دفاع مقدس بازخوانی وتبین و تجلیل شود تا نسل جدید بدانند که چه کسانی با چه هدف در دفاع مقدس شرکت کردند.

وی سربازی در جمهوری اسلامی را افتخاری برای همه پیشگامان جهاد و مقاومت وپیروزی دانست و اظهار داشت: باید همچنان که مردم در عرصه دفاع مقدس حضور پیدا کردند ودشمن را شکست دادند،  در مسائل اقتصادی هم بیش از پیش حضور پیدا کنند تا این مشکلات حل شود.

سردار دهقان با اشاره به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط برخی کشور های عربی حاشیه خلیج فارس نیز گفت: بسیج کشورهای مرتجع برای پیوستن به اسرائیل و به رسمیت شناختن آن به هیچ عنوان نمی تواند آرمان فلسطین را از بین ببرد.

مشاور رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در امور دفاعی ادامه داد: چهار رئیس وابسته وبی هویت با اتکا به قرار داد صلح با اسرائیل امنیت اسرائیل را تضمین نخواهد کرد.

سردار دهقان افزود : به ترامپ ییام می دهم که با دم شیر بازی نکند چراکه پیامد خوبی برای شما ندارد و خشم فرو خفته ملت های مسلمان فوران وانفجار آن شما را نابود خواهد کرد.

48 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان