پروژه‌های عمرانی قزوین نیازمند تزریق مالی است

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین خواستار تزریق مالی و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری شد.

پروژه‌های عمرانی قزوین نیازمند تزریق مالی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدیه سادات قافله باشی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نگرانی اعضای شورا در خصوص پرداخت بدهی های شهرداری به بانک شهر گفت: دغدغه و نگرانی شورای پنجم از ابتدا پرداخت و تسویه بدهی ها به بانک شهر بوده است.
به گفته او، می توان با واگذاری و فروش برخی املاک بخشی از بدهی بانک شهر را پرداخت کرد و بخشی از ان را برای تامین اعتبار پروژه های کوچک مقیاس مانند فرهنگسرای چوبیندر یا ناصرآباد و سایر پروژه هایی که به دلیل نبود اعتبار کارشان گره خورده و نیمه کاره مانده اند صرف کرد.
دبیر شورای اسلامی شهر قزوین پیشنهاد کرد: می توان پول حاصل از فروش پروژه بادامستان را برای کار عمرانی پروژه  هایی که نیمه کاره رهاشده اند، هزینه کرد.
قافله باشی در ادامه پیرامون بررسی لایحه بهای خدمات پسماند گفت: توجه به سهم مشارکت شهروندان در حوزه پسماند و فرهنگسازی در این حوزه  یک ضرورت است و باید جدی گرفته شود.
او افزود: شهرداری قزوین در حوزه فرهنگ سازی پسماند و موضوع تفکیک زباله از مبدا هیچ اقدامی انجام نداده است و با شیوع بیماری کرونا و توقف جمع آوری زباله های تفکیک شده از منازل شاهد از بین رفتن اعتماد و سرمایه اجتماعی هستیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه سهم مشارکت مردم درحوزه پسماند بسیار مهم و تاثیرگذار است خاطر نشان کرد: باید فرهنگسازی در این راستا جدی گرفته شود؛ چرا که قطعاً این موضوع در کاهش هزینه ها تاثیرگذار است.
دبیر پارلمان محلی قزوین همچنین از آمادگی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین برای ارتباطات بیشتر با حوزه قضایی و تعاملات بیشتر با این حوزه خبر داد.

48 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان