درآمد ۶۵ میلیون دلاری تام هنکس از فارست گامپ

درآمد 65 میلیون دلاری تام هنکس از فارست گامپ

تام هنکس اخیراً در مورد برخی از مشکلاتی که هنگام ساخت کلاسیک «فارست گامپ» در سال 1994 با آن روبرو شده بود، حرف‌هایی را مطرح کرده است.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، تام هنکس در گفت‌وگویی مفصل با گراهام بنزینگر گفت که او و رابرت زمکیس کارگردان «فارست گامپ» هزینه فیلمبرداری برخی از صحنه‌های این فیلم را وقتی کمپانی پارامونت از پرداخت‌شان سر باز زد، پرداخت کرده‌اند.
یکی از این صحنه‌ها مربوط به فیلمبرداری در سراسر کشور بود که فارست گامپ در میانه‌های فیلم انجام می‌دهد. هنکس در این باره گفت: پارامونت اعلام کرد که هزینه‌های این صجنه‌ها بسیار زیاد است و حتی اگر رابرت زمکیس بگوید بودن این صحنه‌ها بسیار مهم است، بازهم نمی‌توان آن‌ها را فیلمبرداری کرد.
زمیکیس وفتی فهثمید که کمپانی هزینه‌های این صحنه‌ها را نمی‌دهد پیش تام هنکس رفت و به او گفت که به اعتماد کند و پشتیبانی او احتیاج دارد.
هنکس گفت: زمکیس گفت این اجرا X دلار هزینه خواهد داشت که رفم کمی نبود. من گفتم خب چه کار کنیم؟ زمکیس گفت که پرداخت این مبلغ را بین خودمان تقسیم کنیم ، و در پایان کار از پارامونت پول‌مان را پس می‌گیریم، و پارامونت مجبور خواهد شد پول ما را با سود بیشتر بپردازد. این پیشنهاد زمکیس مورد قبول استودیو قرار گرفت؛ آنها گفتند: پیشنهادتان عالی است و برای ما نیز خوب خواهد بود!
هنکس گفت که صحنه دیگری هم در فیلم بوده که پارامونت ابتدا هزینه‌هایش را نپذیرفت.
استودیو می‌گفت: شرایط آب و هوایی به گونه‌ای است که آنها نمی‌توانیم پوشش بیمه‌ای آن را پرداخت کنند. «من و باب گفتیم که هزینه‌های بیمه را هم می‌پردازیم و ما این کار را کردیم!»
این تصمیم تام هنکس وقتی که «فارست گامپ» فیلمی پرفروش شد، برای او حدود 65 میلیون دلار درآمد به ارمغان آورد!
این بازیگر برنده اسکار همچنین خاطرنشان کرد که در آغاز کار با شخصیت «فارست گامپ» دست و پنجه نرم می‌کرد، به طوری که نماهای گرفته شده در سه روز اول فیلمبرداری، کنار گذاشته شدند!
«باب می‌گفت؛ ببین! می‌دانم که می‌خواهی چه کار بکنی. می‌دانم عصبی هستی و چقدر این می‌تواند خودآگاه باشد قبل از اینکه در مسیر فیلم قرار بگیریم. اما ما نمی‌خواهیم از این موارد استفاده کنیم. زیرا تصور نمی‌کنم آن را دریافت کرده باشی. من گفتم، نمی‌کنم. نمی‌کنم. تو درست میگی. زمکیس فقط می‌گفت که خیلی تلاش نکن… و از آن لحظه به بعد همه چیز روشن شد!»

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان