تصویری متفاوت از همنشینی فرمانده کل سپاه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایرنا نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تدفین سردار حمید خدادی گفت: سردار خدادی محصول سال‌های مجاهدت و درخشش در دوران دفاع مقدس است که چهل و یک سال لباس جهاد را به تن کرد و امروز لباس و ردای زیبای شهادت را بر اندام خود پوشاند و به لقای الهی پیوست.

تصویری متفاوت از همنشینی فرمانده کل سپاه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تدفین سردار حمید خدادی گفت: سردار خدادی محصول سال‌های مجاهدت و درخشش در دوران دفاع مقدس است که چهل و یک سال لباس جهاد را به تن کرد و امروز لباس و ردای زیبای شهادت را بر اندام خود پوشاند و به لقای الهی پیوست. عارضه شیمیایی همیشه ریه های ایشان را رنج می داد و امروز فرمانده رشید را از دست دادیم.

در همین رابطه بخوانید؛

پیام تسلیت شمخانی در پی شهادت سرتیپ خدادی

وی افزود: سردار خدادی یک شخصیت بسیار جذاب و دوست داشتنی، متواضع، مهربان، سخت کوش و دارای پشتکار بالا بود و همه خصوصیات برجسته یک پاسدار با فضیلت را داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 15 سال تجربه همکاری با سردار شهید خدادی داشته‌است، خاطر نشان کرد: همه کسانی که با او کار می‌کردند از همکاری با او لذت می‌بردند.

وی یادآور شد: شهید خدادی همه مسئولیت‌های خود را با تمام توان انجام می‌داد و به دنیا دلبستگی نداشت و یک شخصیت آزاده بود.

گفتنی است در این مراسم سردار سرلشکر حسین سلامی‌ فرمانده سپاه،  سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حضور داشتند.

سردار علی(حمید) خدادی، درروزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، صبح پنجشنبه سوم مهر امسال به قافله شهدا پیوست. وی برادر «محمد خدادی» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود.

216219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان