رهام هادیان خواننده ماکان بند گرفتار کرونا شد

رهام هادیان خواننده گروه پرطرفدار ماکان بند به ویروس کرونا مبتلا شده است.

رهام هادیان خواننده ماکان بند گرفتار کرونا شد

رهام هادیان خواننده گروه پرطرفدار ماکان بند به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه ی موسیقی روز پنجشنبه در توییتی از ابتلای هادیان به این بیماری خبر داد.

بابازاده در این توییت نوشت:

«‏‎رهام هادیان خواننده ‎ماکان بند هم به ‎کرونا مبتلا شد. او در حال درمان است و گفته میشود بخشی از ریه این خواننده نیز متاسفانه درگیر شده است.»

رهام هادیان خواننده ماکان بند کرونا

پس از انتشار این خبر رهام هادیان خود دیروز با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش از کسانی که پیگیر حالش بودند تشکر کرد و از بهبودی خود خبر داد.

هادیان نوشت:

«توی ذهنم میمونه اونایی که حالموو این مدت پرسیدن و به فکرم بودن. ممنونم از همتون و اینکه خدا رو شکر رو به بهبودیه.»

رهام هادیان متولد 1370 در شهر اراک است. او از دوران نوجوانی به ملودی سازی علاقه داشت و دوره‌ های آهنگسازی را به صورت تجربی سپری کرد.

هادیان و امیر مقاره خوانندگان ماکان بند هستند، یک گروه موسیقی پاپ که اولین آلبوم رسمی خود به نام «دیوونه بازی» را در سال 96 روانه بازار موسیقی کرد و اولین کنسرت آن هم در همان سال برگزار شد.

اما رهام هادیان تنها عضوی از خانواده ی موسیقی ایران نیست که خبر ابتلایش به بیماری کووید-19 منتشر شده است.

متأسفانه هفته ی گذشته خبر درگذشت بهرام نازمهر، خواننده ی پاپ اهل شوش بر اثر ابتلا به کرونا منتشر شد. این هنرمند 43 ساله یکشنبه 30 شهریور پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از ابتلا به کووید-19 در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت.

رضا صادقی، خواننده ی مشهور کشورمان هم در اواخر ماه مرداد اعلام کرد به ویروس کرونا مبتلا شده بود. او با انتشار تصویری از جواب آزمایش کرونای خود بیان کرد که مدتی قبل به این بیماری مبتلا شده بود اما بالاخره جواب آزمایشش منفی شده و توانسته این بیماری را شکست دهد.

صادقی که مدتی بود در اینستاگرام فعالیت نداشت، با بیان اینکه دو هفته ای سخت درگیر بیماری شده بود گفت تمایلی به نگران کردن مخاطبان خود نداشت و از مردم خواهش کرد زدن ماسک را جدی بگیرند.

اواخر تیر ماه احسان خواجه امیری، دیگر خواننده ی مشهور پاپ هم با انتشار استوری ای در اینستاگرامش از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

خواجه امیری در این استوری که با تصویری از خود او همراه بود، اشاره کرد که چهار روزی است به این بیماری مبتلا شده و نوشت: «کرونا از اون چیزی که فکر می کنید به ما نزدیک تره. بماند به یادگار. امروز روز چهارم بود.»

اوایل تیر ماه هم رضا بهرام، خواننده ی جوان موسیقی پاپ هم از ابتلای خود به این ویروس خبر داد و اعلام کرد طبق نظر پزشک معالج در قرنطینه ی خانگی به سر می برد. او مدتی بعد از طریق صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام خبر بهبودی خود را به طرفدارانش اعلام کرد.

اما در همان روزهای آغازین تیر ماه هم خبر فوت یکی از اهالی موسیقی ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا هم منتشر شد. محمدرضا اعرابی، خواننده ی جوان اصفهانی پس از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه در نهایت مغلوب بیماری کووید-19 شد و دار فانی را وداع گفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان