۴۰ رزمنده خرمشهری مورد تجلیل قرار گرفتند

فرماندار ویژه خرمشهر در این آیین گفت: نباید اجازه داد تا رشادت ها ودستاوردهای دوران دفاع مقدس دچار فراموشی شده و یا مورد تحریف قرار گیرد .

40 رزمنده خرمشهری مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرآنلاین از اروند، فرماندار ویژه خرمشهر در این آیین گفت: نباید اجازه داد تا رشادت ها ودستاوردهای دوران دفاع مقدس دچار فراموشی شده و یا مورد تحریف قرار گیرد .

محمد حیدری اظهار داشت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس و زمانی که ایران در عرصه بین الملل تنها بود رشادتها و از جان گذشتگی فرزندان ملت ایران باعث شد ، دشمن تا دندان مسلح به عقب رانده شود.

وی افزود: همین ایثار و از جان گذشتگی ها عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورد و ملت ایران هرگز ارزش این کار بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر بیان کرد: باید ابعاد مختلف دفاع مقدس برای آحاد جامعه به ویژه نسل جدید، تبیین شود، چرا که باعث جلوگیری از تحریف تاریخ توسط دشمن خواهد شد.

وی با تاکید بر همیشگی بودن دفاع، گفت: کسی که خود را مبارز و انقلابی می داند، باید در مقابل دشمن هوشیار باشد، چرا که دشمن همواره در فکر توطئه و نفوذ است.

حیدری اظهار کرد: برای جلوگیری از تحریف جنگ تحمیلی پیشکسوتان دفاع مقدس باید به صحنه بیایند زیرا آنها جز ارزش های دفاع مقدس هستند و گره گشای مشکلات هستند.

وی افزود: از تمامی پیشکسوتان جنگ در خرمشهر انتظار می رود کنار فرمانداری در اداره شهر باشند.

امام جمعه خرمشهر نیز در این آیین گفت‌: یادگاران جنگ برای جلوگیری از تحریف ارزش‌ها و فرهنگ دوران دفاع مقدس تلاشی مضاعف کنند.

حجت الاسلام عادل پور افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان، تحریف دفاع مقدس است که در این راستا باید دستاوردهای آن دوران درخشان بیشتر تبیین و بازگو شود.

وی تصریح کرد: تحریف دفاع مقدس آفتی جدی است که یکی از راه‌های خنثی کردن آن اهتمام جدی در حفظ و نشر این ارزش‌ها از طریق روایت راویان متعهد و همچنین تولیدات محتوایی و متنی غنی است.

امام جمعه خرمشهر گفت‌: رزمندگان شجاع ایران اسلامی با تکیه بر ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه در جنگی نابرابر برابر زورگویان ایستادگی و رویای تسخیر ایران از سوی دشمن را نقش بر آب کردند.
وی ادامه داد: چنانچه مجاهدت، ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود امروز نشانی از عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و پیشرفت های خیره کننده نبود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان