امیرحسین صادقی از تصادف خونینش می‌گوید

خبرورزشی نوشت: مدافع اسبق استقلال درباره دلیل تصادفش گفت: کم‌دقتی و بی‌احتیاطی خودم در هنگام رانندگی باعث بروز این حادثه شد و از نظر جسمانی دچار یک‌سری آسیب‌ها شده‌ام و منتظرم ببینم نظر پزشکان چیست.

امیرحسین صادقی از تصادف خونینش می‌گوید

عصر روز جمعه امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال سوار بر موتورسیکلت، بر اثر یک لحظه غفلت با گاردریل کنار اتوبان برخورد کرد و به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد. امیرحسین فعلاً یادش نمی‌آید چرا یک لحظه دچار حواس‌پرتی شده و فقط تأکید می‌کند یادش هست سرعتش 90 کیلومتر بر ساعت بوده است. مدافع اسبق استقلال در نزدیکی محل زندگی‌اش در منطقه سعادت‌آباد دچار این سانحه رانندگی با موتورسیکلت شد و به بیمارستان پارسیان که در میدان فرهنگ قرار دارد منتقل شد و به دلیل شدت جراحات وارده به صورت اورژانسی مورد درمان پزشکان متخصص قرار گرفت. ساعد دست چپ و بخشی از کمر امیرحسین به دلیل واژگون شدن و غلت خوردن روی آسفالت اتوبان دچار جراحت شده و باید سریعاً بخیه می‌شد، همچنین انگشت کوچک او نیز به بدترین شکل شکسته بود که مورد جراحی قرار گرفت و پیوند خورد. بدترین اتفاق ممکن جدا از جراحات وارده و کبودی‌ها، کبد صادقی بود. جمعه‌شب یک جراحی فوری روی کبد او انجام شد و قرار است امروز شرایط این غده مهم بدن مورد بررسی مجدد پزشکان متخصص قرار بگیرد.

جمعه‌شب تعدادی از همبازیان قدیمی این بازیکن بازنشسته با شنیدن خبر تصادف به بیمارستان محل بستری صادقی مراجعه کردند. حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی و آخر شب هم سیدمهدی رحمتی به عیادت امیرحسین رفتند. شنبه علی فتح‌ا... زاده بر بالین این بازیکن سابق استقلال حاضر شد. امیرحسین ظهر دیروز موبایلش را از دسترس خارج کرد، چون انرژی لازم برای پاسخگویی به حجم تماس‌های دوستان و همبازیان قدیمی‌اش را نداشت البته گفت همه کسانی که فکر نمی‌کرده هم پیگیر احوالش بوده‌اند.

صادقی درباره دلیل تصادفش گفت: «مسلماً کم‌دقتی و بی‌احتیاطی خودم در هنگام رانندگی باعث بروز این حادثه شد و از نظر جسمانی دچار یک‌سری آسیب‌ها شده‌ام و منتظرم ببینم نظر پزشکان چیست. خودم دوست ندارم در بیمارستان بستری باشم. خیلی‌ها از همان جمعه شب پیگیر احوالم بودند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم. کری‌خوانی ما در فوتبال درباره استقلال و پرسپولیس جنبه رقابت دارد و فوتبال نمی‌تواند و نباید افراد را با هم دشمن کند. به یک خبرنگار هم گفتم در شرایطی که خط فقر 10 میلیون تومان است باید ذهن‌مان را درگیر شوخی و کری‌خوانی در فوتبال بکنیم.»

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان