آذربایجان‌غربی در آستانه اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در شصت و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا درباره سرعت انتشار ویروس کرونا گفت: استان آذربایجان‌غربی جزو استان هایی است که سرعت انتشار ویروس در آن بالا است و ویروس در آن سریع منتشر می شود.

آذربایجان‌غربی در آستانه اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده افزود: براساس بررسی های انجام یافته پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد بیماران بستری در استان افزایش یابد.

وی درباره مرخصی کادر درمان درگیر با کرونا بیان کرد: پس از موج دوم بیماری کرونا، به پنجاه درصد کادر درمان درگیر با کرونا مرخصی ارائه شد تا همکاران بتوانند برای مدتی استراحت کنند اما پس از 3 روز با افزایش تعداد بیماران در استان، مجبور به درخواست بازگشت همکاران شدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های درگیر کرونا گفت: رفتار ویروس رابطه مستقیمی با رفتار افراد دارد. رفتار ویروس نشان می دهد که هر زمان پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت نکردیم آمار مبتلایان و بستری ها افزایش یافته است.

آقازاده درباره مشارکت بیمارستان ها افزود: تمامی بیمارستان ها باید در مبارزه با کرونا مشارکت کنند و در صورت نیاز از نظر تجهیزات و بخش های مورد نیاز با دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی همکاری لازم را انجام دهند.

وی درباره بازگشت محدودیت ها بیان کرد: با توجه به شیوع بالای کووید 19 و آمار فزاینده در استان، پیشنهاد می کنیم که محدودیت هایی به طور مجدد اعمال شوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان