نقش موثر رسانه‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: باید برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطوح داخلی و خارجی برنامه ریزی های جامعی داشته باشیم و در این حوزه نقش رسانه، بسیار با اهمیت است و جایگاه ویژه ای دارد.

نقش موثر رسانه‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس‌

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در در نشست صمیمی با رزمندگان اهل رسانه استان قزوین بیان کرد: با جلسات و برنامه ریزی هایی که صورت گرفت، برنامه های خوبی در ایام هفته دفاع مقدس در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ای برگزار و یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.
اسماعیلی گفت: در دوران کنونی ما باید برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطوح داخلی و خارجی برنامه ریزی های جامعی داشته باشیم و در این حوزه نقش رسانه، بسیار با اهمیت است و جایگاه ویژه ای دارد.
او افزود: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزارهای مختلف در جنگ نرمی که علیه  جمهوری اسلامی ایران راه انداختند، سعی دارند آرمانها ، ارزش ها و ارکان انقلاب و نظام را با انحاء مختلف با ایجاد شبهات گوناگون زیر سوال ببرند لذا باید بکوشیم نسل جوان و نوجوان ما که نه انقلاب را دیده و نه دفاع مقدس را درک کردند دچار این شبهات و تحریفات نشوند و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری نیز از آن به عنوان خط تحریف نام بردند؛ اگر ما بتوانیم بر این حوزه تحریف غلبه کنیم بر تحریم نیز غلبه خواهیم کرد بنابراین باید هوشیار و آگاه باشیم و خود را به سلاح‌های روز در حوزه رسانه‌ای و تبلیغی مجهز کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: دنیای امروز دنیای ارتباطات و رسانه است و فضای مجازی در حقیقت به فضای حقیقی تبدیل شده است لذا ما باید با حضور قوی و فعالانه در حوزه رسانه و فضای مجازی بتوانیم در این راستا گام های موثری را برداریم.
او افزود: اصحاب رسانه همواره با مسئولان و ارکان نظام همراه و همدل بوده اند و تعامل بسیار خوبی داشته اند و مطمئنا از این به بعد نیز این همراهی ها باید بیشتر شود زیرا وظایف و مسئولیتی که بر عهده اصحاب رسانه است در این حوزه بسیار سنگین است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در پایان اظهار کرد: ما نیز در کنار اصحاب رسانه و در خدمت آنان هستیم تا با بهره گیری از تجربیات ارزنده شما پیشکسوتان عزیز که هم در رسانه فعالیت کرده‌اید و هم از پیشکسوتان دفاع مقدس هستید، بتوانیم در این زمینه برنامه ریزی های جامع تر و دقیق تری داشته باشیم.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان