هزار و ۲۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در اردبیل عملیاتی می شود

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: تا به اکنون ۵۴۰ واحد مسکن ملی در حال اجرا است و اجرای یک هزار و ۲۵۰ واحد دیگر نیز به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

هزار و 200 واحد مسکن اقدام ملی در اردبیل عملیاتی می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محبوب حیدری در جلسه ارائه گزارش عملکرد حوزه راه و شهرسازی در محل اداه کل راه و شهرسازی اردبیل اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام یافته برای اجرای طرح مسکن ملی از سال گذشته تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته و تاکنون ثبت‌نام 13 هزار و 189 نفر انجام یافته و واجدین این طرح به بیش از 9 هزار و 300 نفر رسیده است.

وی با اشاره به این که تاکنون دو هزار نفر از اجرای این طرح استقبال کرده‌اند بیان کرد: متقاضیان تأئید نهایی در این زمینه در حدود 2 هزار و 700 نفر است که یک هزار و 330 نفر وجه اولیه را واریز کرده‌اند که مابقی نیز باید هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل بیان کرد: تأمین زمین رایگان برای اجرای این طرح از دیگر مواردی است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه در دستور اجراست و تا به اکنون 540 واحد مسکن ملی در حال اجرا است و اجرای یک هزار و 250 واحد دیگر نیز به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

حیدری ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی 960 واحد در شهرستان‌های زیر 100 هزار نفر جمعیت نیز با زمین رایگان آغاز شده و امیدواریم هر چه سریع‌تر در راستای اجرای این واحدها برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد تا به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: در این زمینه توسعه بزرگراه‌های استان از دغدغه‌های مهم مسئولین است که در این زمینه درصدد هستیم با توسعه راه‌های شریانی و غیرشریانی 809کیلومتر را محقق کنیم و اقدامات مهم و چشمگیری را در این زمینه در سطح استان به مرحله اجرا درآوریم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان