پیش‌بینی ۶ تحلیل‌گر از وضعیت بورس امروز تهران + جدول

اقتصادنیوز: از ۶ تحلیل‌گری که در یک نظرخواهی تحولات امروز شاخص بورس تهران را پیش‌بینی کرده‌اند، تنها یک نفرمعتقد است که امروز شاهد ریزش شاخص خواهیم بود.

پیش‌بینی 6 تحلیل‌گر از وضعیت بورس امروز تهران + جدول

به گزارش اقتصادنیوز نیمی از شرکت‌کنندگان در این نظرخواهی بر این باورند که امروز روند متعادلی در بورس خواهیم داشت و دونفرنیز پیش‌بینی می‌کنندکه شاخص کلی بورس تهران روندی صعودی در پیش خواهدگرفت.

تحلیل‌گری که نگاه بدبینانه به تحولات امروز بورس دارد بر این باور است که سهامداران برای حضور  فعال در بورس باید نسبت به عدم مداخلات دستوری در تعاملات بین عرضه وتقاضا و همچنین ثبات قوانین اطمینان داشته باشند. در بورس تهران نیز درحال حاضر نوعی ابهام و تردید نسبت به ثبات قوانین  مشاهده می‌شود، همین امر هم سبب شده است که بازیگران تمایل چندانی برای حضوردرمعاملات نداشته باشند.مهم‌ترین شاهداین امر هم این است که با وجود رشد شاخص کلی بورس درمعاملات دیروز، خالص خرید حقیقی‌ها مانند چند روز گذشته همچنان منفی بود.

سایر تحلیل‌گران شرکت‌کننده در این نظرخواهی بر این باورند که امروز لیدری مثبت بازار بر عهده کامودیتی‌ها خواهد بود.افزایش قیمت دلار، اجازه ارائه ارز ناشی از صادرات در بازار آزاد وهم چنین ارائه گزارش آخر فصل شرکت‌های صادرات‌محور چشم‌انداز مثبتی را در بازار سهام ایجاد کرده است. با این حال بخش عمده این تحلیل‌گران تاکید می‌کنند برخی پارامترهای بین‌المللی از جمله انتخابات آمریکا، تهدید تحریم‌های بیشتر سبب شده است که انتظار روندصعودی دربورس وجود نداشته باشد و شاخص در روندی متعادل باقی بماند.

پیش بینی بورس شش مهر

 

این مطلب برایم مفید است
38 نفر این پست را پسندیده اند
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان