وعده جدید سحر زکریا به انتشار ویدیو افشاگرانه درباره مافیای سینمای ایران

سحر زکریا بانوی ۱۶۵ سانتی متری متولد بیست و هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۲ در شهر اراک است. سحر زکریا مجرد است و  فرزندی ندارد. هنرپیشه سینما و تلویزیون و چند کار در شبکه نمایش خانگی بوده و عمده شهرتش به دلیل نقش آفرینی هایش در در مجموعه های تلویزیونی است که با تیم مهران مدیری در دهه هشتاد شمسی کار کرده است.

وعده جدید سحر زکریا به انتشار ویدیو افشاگرانه درباره مافیای سینمای ایران

سحر زکریا بانوی 165 سانتی متری متولد بیست و هشتم آذر ماه سال 1352 در شهر اراک است. سحر زکریا مجرد است و  فرزندی ندارد. هنرپیشه سینما و تلویزیون و چند کار در شبکه نمایش خانگی بوده و عمده شهرتش به دلیل نقش آفرینی هایش در در مجموعه های تلویزیونی است که با تیم مهران مدیری در دهه هشتاد شمسی کار کرده است.

یکی از انتقادی ترین صفحات اینستاگرام مربوط به هنرپیشه های سینما و تلویزیون، در اختیار سحر زکریا است که در اینستانوشته های خود از بی عدالتی در جامعه هنری و غیر هنری ایران می نالد.

سایت شخصی سحر زکریا برای دیدن عکس های خصوصی و تصاویر مد و لباس و فعالیت های حال و اینده و دل نوشته هایش در نشانی saharzakarya.ir قرار دارد. سحر زکریا 5 مهر 99 با انتشار پستی در اینستاگرامش با عنوان تلخ اما واقعیت، اعلام کرد که بزودی درباره 27 سال کار هنری خود، در قالب یک ویدیو، افشاگری خواهد کرد

سحر زکریا در 5 مهر 99 با انتشار پستی در اینستاگرام، به مافیای سینما و شبکه خانگی تاخت و نوک پیکان انتقادش هم به مهران مدیری، کارگردان قهوه تلخ، تهیه کننده سریال (شرکت منتسب به آقا گلیان) بود که زمینه حضور بازیگرانی چون او در کارهای جدید را سلب کرده و به نوعی، حامی مافیای سینمای ایران هستند. سحر زکریا از آرایشگاه آفرینا در مرکز خرید پالادیوم استفاده می کند و طراح لباس خود را ساناز فخر الدینی معرفی کرده است.

سحر زکریا بر خلاف بسیاری از سلبریتی های سینما و تلویزیون، حضورفعالی در اینستاگرام دارد و بیش از 800 پست در سال های اخیر به اشتراک گذاشته و بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد. بخش bio در پروفایل اینستاگرامی سحر زکریا خالی است و به نظر می رسد با افشاگری درباره مهران مدیری، شاهد افزایش شمار مخاطبانش در ماه های اینده باشیم.

پس از تکذیب شایعه تغییر جنسیت محمد رضا فروتن نیز شاهد افزایش قابل توجهی فالوئرهای وی در اینستاگرام بودیم. اینستاگرام  سحر زکریا درنشانی:  www.instagram.com/saharzakaria1 قرار دارد.

عکس های سحر زکریا

از کلکسیون عکس های سحر زکریا شاهد استایل های سحر زکریا در سال 98 هستیم

عکس های سحر زکریا

از میان عکس های سحر زکریا در سال  های اخیر، پرتره هایی از او در سال نود و هشت

سحر زکریا را از سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده که شبکه 2 در 22 قسمت در سال 1374 روانه آنتن کرد به یاد داریم. سحر زکریا در این مجموعه تلویزیونی محبوب دهه هفتاد شمسی، در نقش دختر عموی رامین حاضر شده بود. حضور سحر زکریا در کارهای مهران مدیری مثل پاورچین و مرد دوهزار چهره و قهره تلخ، نقش مهمی در شهرت وی داشت.

این دختر چهل و شش ساله 165 سانتی متری سینما و تلویزیون ایران، پس از سریال در پناه تو در سریال رضا عطاران به نام قطار ابدی که سال 1376 در شبکه 3 پخش شد، نقش آفرینی کرد. سحر زکریا بعدا روبروی دوربین بهروز بقایی رفت و در دنیای شیرین دیده شد که در 33 قسمت روی آنتن شبکه اول سیما در سال 1377 رفت.

تصاویر سحر زکریا

تصویر اینستانوشته سحر زکریا در مهر 99 که دل نوشته ای است در نقد انسان های روزگار امروز

تصاویر سحر زکریا

اینستانوشته سحر زکریا درباره حضور وی در مجموعه ریالیتی شو ایرانی با حضور سلبریتی ها به کارگردانی محمد رصول صفری. سحر زکریا در این پست، اعلام کرد که بزودی افشاگری می کند.

تصاویر سحر زکریا

اینستانوشته انتقادی و طوفانی سحر زکریا درباره مافیای سینمای ایران و برخوردی که مافیای فوتبال با علی دایی کرد

تصاویر سحر زکریا

پست طوفانی سحر زکریا درباره مافیای سینمای ایران و اعلام عدم همکاری با برنامه ریالیتی شو ایرانی و انتقاد از روال پارتی بازی در سینمای ایران

عکس های سحر زکریا

تصویر اینستانوشته سحر زکریا در انتقاد از مافیای تلویزیون . عکس صفحه قرارداد برنامه دکتر سلام شبکه آموزش که برای حضور یک پزشک در برنامه، 90 میلیون ریال در سال 1398 پول گرفته است

تصاویر سحر زکریا

مد و لباس سحر زکریا در زمستان سال 98 و یک پست مفهومی انتقادی دیگر

تصاویر سحر زکریا

اینستانوشته انتقادی سحر زکریا درباره پرداخت مالیات هنرمندان و اعلام 4 سال بیکاری. عکسی از مجریان شبکه نسیم که به مناسبت شب یلدا در دورهمی حضور یافتند

سریال کژدم 33، همسفر و جوان امروز، 3 سریالی بودند که سحر زکریا در سال های پایانی دهه هفتاد شمسی برای شبکه 3 کار کرد. در دهه هشتاد، سحر زکریا در 8 سریال برای شبکه های مختلف سیما نقش آفرینی کرد. سریال پرونده های مجهول به کارگردانی جمال شورجه، سریال باران عشق به کارگردانی احمد امینی، سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری، سریال او مثبت به کارگردانی علی شاه حاتمی، سریال مروارید سرخ به کارگردانی مسعود رسام، سریال برای آخرین بار به کارگردانی اکبر منصور فلاخ و سریال مرد دوهزار چهره مهران مدیری برای شبکه 3 در سال 1387.

در چند سال اخیر، او در نقش ماندانا در سریال در حاشیه 1 و حاشیه 2 به کارگردانی مهران میدری، روی آنتن شبکه 3 رفت. از سال 1394 تا به امروز سحر زکریا در هیچ سریال تلویزیونی دیده نشد.

فیلم های سینمایی سحر زکریا

نخستین فیلم سینمایی سحر زکریا، فیلم مردی از جنس بلور بود که سحر زکریا در نقش مریم تابان، روبروی دوربین سعید سهیلی رفت. دومین کار سینمایی سحر زکریا ، فیلم پسران مهتاب بود که در سال 1382 در نقش کتایون، روبروی دوربین مهدی ودادی رفت.

در سال 1384، فیلم سینمایی تله به کارگردانی سیروس الوند از او دیده شد و ایشان در نقش ندا حضور یافت. اگه می تونی منو بگیر به کارگردانی شاهد احمد لو، دیگر کار سحر زکریا است که در سال 1386 تولید شد. فیلم سینمایی دلداده به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی درسال 1387، اثر دیگری از این هنرپیشه اراکی سینما و تلویزیون ایران است.

سحر زکریا در فیلم واقعیت پوشالی، بازیوو و جانان به کارگردانی روزبه روحی پور، امیر حسین قهقرایی و کامران قدکچیان در سال 1392 تا 1397 نیز نقش آفرینی کرد.

سحر زکریا در شبکه نمایش خانگی

سحر زکریا در 3 اثر شبکه نمایش خانگی دیده شده است. اولین سریال پر فروش و معروف قهوه تلخ است که او روبروی دوربین مهران مدیری رفت و در سال 1390 پخش شد. کار بعدی او، سریال برج آرام به کارگردانی مسعود اطیابی است که در سال 1392 اکران خصوصی شد.

در سریال شوخی کردم مهران مدیری نیز در سال 1392 حضور داشت. سحر زکریا را در سال های اخیر در برنامه شام ایرانی، دورهمی و سه شو دیده ایم.

باید منتظر ویدیو افشاگریبرای تماشای عکس های سحر زکریا به اینستاگرام وی مراجعه کنید. سحر زکریا در روزهای آینده باشیم. مافیای سینما مثل مافیای فوتبال و مافیای کنکور، دهه هاست بلای جان اقتصاد و فرهنگ ایران شده است.

محمد رضا شریفی نیا که در سال های اخیر در نوک پیکان منتقدین مافیای سینمای ایران قرار گرفته گفته بود که من برای کارگردان های سینما، تعیین تکلیف نمی کنم. لیلا اوتادی در سال 97 از حضور یک «خانم کوچولو» به عنوان مافیای سینمای ایران گفته بود. امیریل ارجمند گفته بود که دوران مافیای شریفی نیا در سینمای ایران تمام شده است و باید دنبال سرنخ های جدید رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان