کنعانی‌زادگان: بازی بین دو ابرقدرت آسیا را بردیم

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - السد می‌گوید تیمش توانسته یکی از ابرقدرت‌های فوتبال آسیا را شکست بدهد.

کنعانی‌زادگان: بازی بین دو ابرقدرت آسیا را بردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن پرسپولیس و بهترین دیدار این تیم برابر السد در نشست خبری بعد از بازی گفت: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. از کادر فنی تشکر ویژه می‌کنم که واقعا برای این بازی خیلی وقت گذاشتند و آنالیز خیلی خوبی انجام دادند و نقاط ضعف و قوت حریف خیلی برنامه‌ریزی کرده بودند تا بدانیم از کجا به السد آسیب بزنیم.

وی افزود: خدا را شکر توانستیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم و به مرحله بعدی صعود کنیم. بازی خیلی سختی بود. به نظر من یک فینال غرب آسیا بین دو تیم ابرقدرت آسیا محسوب می‌شد.

کنعانی‌زادگان ادامه داد: از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و به تیر دروازه زدیم و می‌توانستیم این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. خدا را شکر می‌کنم که این برد را کسب کردیم. واقعا جای هوادارانمان که همیشه پشت‌مان هستند خالی بود. باز هم از کادر فنی تشکر می‌کنم که صبح و شب برای ما وقت می‌گذارند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از بردن السد ادامه راه آسان‌تر می‌شود یا خیر هم توضیح داد: ما وقتی آمدیم انتهای جدول بودیم و بازی به بازی جلو رفتیم و هر بازی حکم یک فینال را داشت. این بازی تمام شده و آن را فراموش می‌کنیم و همه فکرمان بازی بعدی است. تیم‌های قدرتمندی به مرحله بعدی صعود می‌کنند و با تیم ما روبرو می‌شوند. ما تیم پرقدرتی هستیم و چهار سال قهرمان ایران شده‌ایم و نایب قهرمان آسیا هستیم. بازی به بازی جلو می‌رویم تا بتوانیم مجوز صعود به مرحله بعدی را هم بگیریم.

255 252

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان